Het was ook maar een grap Rob!
Ik weet hoe je ex rijd.. Eehm.... Loopt!:D
Richards MCCS; Picdump + tjoening!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
kan het niet laten.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Richards MCCS
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk hoor maarajede schreef:Watje!!!

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat ie niet winnen. Hij wil gewoon weer graag met zijn 56 een rondje Spa rijden 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag meteen maar de eerste mod uitgevoerd!
In de koplampen waren de knipperlichten oranje, wat nooit lekker kleurt. Batje kwam op bezoek en had toevallig nog 2 silverlights in de MINI liggen!
5 minuten later had ik witte knippers voor
Thnx mate!
De volgende mods worden een olie catchcan, intercooler en downpipe.
MAAR!
***Er zijn echt zoveel verschillende catchcans. Je kan ze van €20 krijgen, maar ook van €500.
Is er een verschil? Is dat het prijsverschil waard?
Waarom is er een leiding terug naar het inlaatspruitstuk? Waarom geen open carterventilatie? Is maar klein dingetje om aan te passen bij APK (als ze het al zien, bij mijn r53 pas bij de 4e keer)
***Intercoolers, nog zo'n ding... Zijn smerig duur! De prijzen lopen zover uiteen, dat verschil is echt te groot.
Ik denk dat ik voor een Direnza versie ga. Die kost €250 incl verzenden.
***Downpipe... Evolve was het huismerk zo ongeveer hier, maar die zijn niet meer leverbaar. Nu hoorde is van iemand dat de Milltek niet lekker past op de originele catback. De SuperSprint is veeeel te duur. De OBX versie (rippoff van SS) schijnt te scheuren op de lassen.
Ik denk dat ik voor een Scorpion versie ga. Iemand die er horrorverhalen over heeft? Positieve verhalen ook welkom!
Heb ook gehoord dat de pasvorm(en) in het algemeen niet zo best zijn. Iemand ervaring? Welke downpipe past 1-op-1 op de OEM catback?
In de koplampen waren de knipperlichten oranje, wat nooit lekker kleurt. Batje kwam op bezoek en had toevallig nog 2 silverlights in de MINI liggen!

Thnx mate!
MAAR!
***Er zijn echt zoveel verschillende catchcans. Je kan ze van €20 krijgen, maar ook van €500.
Waarom is er een leiding terug naar het inlaatspruitstuk? Waarom geen open carterventilatie? Is maar klein dingetje om aan te passen bij APK (als ze het al zien, bij mijn r53 pas bij de 4e keer)
***Intercoolers, nog zo'n ding... Zijn smerig duur! De prijzen lopen zover uiteen, dat verschil is echt te groot.
***Downpipe... Evolve was het huismerk zo ongeveer hier, maar die zijn niet meer leverbaar. Nu hoorde is van iemand dat de Milltek niet lekker past op de originele catback. De SuperSprint is veeeel te duur. De OBX versie (rippoff van SS) schijnt te scheuren op de lassen.
Ik denk dat ik voor een Scorpion versie ga. Iemand die er horrorverhalen over heeft? Positieve verhalen ook welkom!
Heb ook gehoord dat de pasvorm(en) in het algemeen niet zo best zijn. Iemand ervaring? Welke downpipe past 1-op-1 op de OEM catback?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er ook 1 gekocht op een Duits forum daar worden ze ook wat vaker aangeboden. Ik heb een Akra gekocht. louis heeft heeft ook een Akra en die past volgens mij erg mooi op de de OEM spullen. En de kwaliteit van Akra is gewoon top. Ik ga er wel een Delete R bij kopen voor de foutmeldingen.
Suc6 met de zoektocht het is een beste lijst die je wilt word een dikke auto hoor

Ik ga er eerdaags ook 1 kopen ik heb er veel over gelezen vooral op de Duitse forums en de Engelse en ik ga voor de Wagner die komen erg goed uit de testen zijn ongeveer gelijk qua kosten als de Forge misschien zelfs iets goedkoper. Misschien kunnen we kijken als we er ergens 2 kopen of we een mooi prijsje kunnen krijgen.BMX schreef: ***Intercoolers, nog zo'n ding... Zijn smerig duur! De prijzen lopen zover uiteen, dat verschil is echt te groot.
BMX schreef:
Ik heb er ook 1 gekocht op een Duits forum daar worden ze ook wat vaker aangeboden. Ik heb een Akra gekocht. louis heeft heeft ook een Akra en die past volgens mij erg mooi op de de OEM spullen. En de kwaliteit van Akra is gewoon top. Ik ga er wel een Delete R bij kopen voor de foutmeldingen.
Suc6 met de zoektocht het is een beste lijst die je wilt word een dikke auto hoor

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wie weet komt er nog wel een leuke 2ehandsje hier te koop
Komen we weer op de prijs; €650 of ±€200
Maar een Akra is toch met een sportcat? Ik wil wel die-hard decat
Waarom een Delete-R? Dat ding kost ruim €200 voor een weerstandje. Volgensmij kost het uitschakelen van het lampje een stuk minder. Dit kan bij Beek of elke andere tjoenert ook wel
Ik vind de Forge en Wagner erg duur (±€500). Uiteraard kost kwaliteit geld, maar het is toch dubbel zoveel. De Direnza versie ziet er op het oog hetzelfde uit, dus ben benieuwd wat het verschil is...Casper schreef:
Ik ga er eerdaags ook 1 kopen ik heb er veel over gelezen vooral op de Duitse forums en de Engelse en ik ga voor de Wagner die komen erg goed uit de testen zijn ongeveer gelijk qua kosten als de Forge misschien zelfs iets goedkoper. Misschien kunnen we kijken als we er ergens 2 kopen of we een mooi prijsje kunnen krijgen.
Wie weet komt er nog wel een leuke 2ehandsje hier te koop

Als ze 2ehands er voor een leuk prijsje zijn, dan hou ik me mezelf zeker aanbevolen!Ik heb er ook 1 gekocht op een Duits forum daar worden ze ook wat vaker aangeboden. Ik heb een Akra gekocht. louis heeft heeft ook een Akra en die past volgens mij erg mooi op de de OEM spullen. En de kwaliteit van Akra is gewoon top. Ik ga er wel een Delete R bij kopen voor de foutmeldingen.
Komen we weer op de prijs; €650 of ±€200
Maar een Akra is toch met een sportcat? Ik wil wel die-hard decat

Waarom een Delete-R? Dat ding kost ruim €200 voor een weerstandje. Volgensmij kost het uitschakelen van het lampje een stuk minder. Dit kan bij Beek of elke andere tjoenert ook wel

Ik hoop t wel, ik doe mn bestSuc6 met de zoektocht het is een beste lijst die je wilt word een dikke auto hoor

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Foutmeldingen en brandende lampjes heb ik een bloedhekel aan
en wat je zegt klopt je kan het ook softwarematig aanpassen heb ik toen ook nagevraagd en dan kwam je rond de 125 / 150 euro bij Beek maar dan heb je voor mij 2 nadelen namelijk dat ik in dat geval de fabrieksgarantie kwijt ben want ik mag niets softwarematig aanpassen iets met tjoening
En als je de auto na de dealer brengt en ze updaten de software heb je kans dat het weg is dus moet je weer terug op zich geen probleem maar is wel lastig. De Millitek decat kost 225/250 euro nieuw dat had ik nagevraagd en volgens mij past die ook goed want als ik het niet verkeerd heb heeft Rob die maar dat is voor mij qua geluid net iets te.

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Evolve DP niet meer leverbaar?
Maak maar € 300,- over naar me en dan regel ik het voor je!
Zijn zeker nog wel aan te komen hoor, no problem.
Gewoon die nemen en klaar!
BMX schreef:Vandaag meteen maar de eerste mod uitgevoerd!
Thnx mate!
MAAR!
Evolve DP niet meer leverbaar?

Maak maar € 300,- over naar me en dan regel ik het voor je!

Zijn zeker nog wel aan te komen hoor, no problem.
Gewoon die nemen en klaar!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik zou zoals Casper voor Wagner gaan. 2de hands zie je ze niet veel maar grote kans dat er aan 1 zijde olie restanten in zitten. Mag jij raden hoe de IC er dan van binnen uit ziet.
Ik zie ook op mini torque regelmatig toch evolve downpipe langskomen ook 2de hands... Check daar eens. En anders ook via daar nieuw te bestellen.
Ik zie ook op mini torque regelmatig toch evolve downpipe langskomen ook 2de hands... Check daar eens. En anders ook via daar nieuw te bestellen.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ga je de auto dan ook motorisch aanpassen ivm grotere intercooler?
Zou anders de centen lekker in de tas houden!

Zou anders de centen lekker in de tas houden!

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zie nu dat je al een topic aangemaakt had. Binnenkort eens in real-life komen bekijken die clubman. Gister was ik er helaas niet , was anders wel even langs gekomen. Net even je plannen gelezen, goed bezig.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Grotere IC heeft altijd nut
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors