Coen's Tweede Projectje!!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Op de foto vind ik hem persoonlijk veelste laag. Zeg maar niet mooi laag. Ik vind dat de wielen incl. banden geheel te zien moeten zijn in de wielkasten en niet dat de wielkasten over de banden heen komen.
iDD...... desalnietteplus ga 'ik' graag met 'je' op de foto!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Coen
klopt.. op de foto is dat niet te zien... NU staat ie al iets hoger waardoor het iets anders oogt.. ik zal vandaag ff paar snelle pics schieteniDarkDesign schreef:Op de foto vind ik hem persoonlijk veelste laag. Zeg maar niet mooi laag. Ik vind dat de wielen incl. banden geheel te zien moeten zijn in de wielkasten en niet dat de wielkasten over de banden heen komen.

Coen
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Coentje, Ik vond dat we er nog goed in konden rijden!!
Ben zelfs met koninginnennacht door de amsterdamse grachten geweest met de Mini van onze belgische vriend rens en dat ging daar iets minder!!1
(zijn mini ligt net zo laag!!)
Jouw mini is echt dik!!!! Straks de mijne nog!!!

Ben zelfs met koninginnennacht door de amsterdamse grachten geweest met de Mini van onze belgische vriend rens en dat ging daar iets minder!!1

Jouw mini is echt dik!!!! Straks de mijne nog!!!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Volgende week ff uitlijnen enz.. en nu ff de brug "gepast"
en dat ging 
dus al met al.. NIET te laag
Coen
dude.. net ff HARD rondgereden... enne NIKS loopt aan...Jeroenuke schreef:Coentje, Ik vond dat we er nog goed in konden rijden!!
Ben zelfs met koninginnennacht door de amsterdamse grachten geweest met de Mini van onze belgische vriend rens en dat ging daar iets minder!!1![]()
(zijn mini ligt net zo laag!!)
Jouw mini is echt dik!!!! Straks de mijne nog!!!![]()
Volgende week ff uitlijnen enz.. en nu ff de brug "gepast"

dus al met al.. NIET te laag

Coen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
net nog ff wat foto's gemaakt van hoe hij er nu bijstaat.... IK BEN ZEEEEEEEER tevreden..

Biesheuvel stuurt de strut op EN de "aero voorbumper inlegkapjes" zijn ook onderweg..
Nu nog de smoked sidemarkers... lijkt wel of ze niet WILLEN verkopen... krijg GEEN reactie 
Coen

Biesheuvel stuurt de strut op EN de "aero voorbumper inlegkapjes" zijn ook onderweg..

Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors