Ik heb er in ieder geval voor gekozen dit niet te doen zodat het klik en klaar is. Hij spreekt duidelijk genoeg en de muziek/verkeersinfo valt niet elke keer weg als de Garmin iets gaat zeggen.

Dan hoop ik maar dat hij zich heeft vergist, want dat is wel héél veel zeg!rottuhrdam schreef:Ok, mijn dealer vraagt namelijk 850 euro voor de Garmin en in het inbouwenMaar es navragen dan of ie zich niet vergist heeft...
Tja, laten we het maar op een vergissing houden van de dealer...Maaij schreef:Wat een verschil zeg!
Precies mijn gedachte. Pas schitterend bij het wagentje. De beugeltjes zijn vanaf Juni geloof ik los te bestellen. De Garmin 660 heeft een andere steun nodig, omdat dat scherm breder is dan de 360 die supernetjes naast de toerenteller past. Maar goed ook daarvoor zullen ze met steunen komen vermoed ik.Maaij schreef:Veel mensen doen het meer voor de afwerking. De bijbehorende beugels zijn volgens mij niet los bij de dealer te bestellen.
Update was gewoon goed afgerond. Ik heb 'm later zelfs nog een keer laten herstellen/bijwerken, maar geen resultaat. Binnen 5 werkdagen moet ik mailtje krijen van Garmin, dus is ff afwachten...Maaij schreef:Das balen zeg. Was de update wel goed gelukt? Of ergens tussendoor gestopt?
Onze sponsors