Ja! Die mini's zijn wel mooie auto's man. En die van jou is ook wel een beest zo in die witte uitvoering.speedy schreef:ik heb de zwarte mini gisteren real life gezien en is erg dik zo met die velgen 8-)
Voorstellen fatih
- mr58
- Nieuw Lid
Bericht
Re: voorstellen fatih
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Voorstellen fatih
Welkom bij de club en...
...............................succes met het zoeken naar de juiste SSSsss...

...............................succes met het zoeken naar de juiste SSSsss...

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De Mini uit eerste jaren 2001 en 2002 waren wel degelijk een probleemkind op allerlei fronten, maar inmiddels zijn we 13 jaar verder en ik durf wel te stellen dat al die problemen inmiddels gewoon opgelost zijn in die auto's.
Ik zou liever een R53 S kopen dan een R56-S van 2006-2009 als ik niet weet hoe goed die r56s onderhouden is en hoelang men heeft doorgereden met de dieselratel.
Ik vind 5000 euro budget erg weinig voor een S-je.
En ik zou hem bij Spenkelink kopen.
Re: voorstellen fatih
Klatsie schreef:Mijn Cooper S is ook uit 2002. En ik moet zeggen dat ik geen extreme kosten heb gehad nog. De enige kosten die ik heb gehad zijn de mods die ik zelf heb gedaan of laten doen.
Dat de Cooper S uit eerdere jaren een grote ellende is is dan ook onzin. Er zijn ook R56's met een bak ellende.
Alles valt of staat met onderhoud en gebruik. Er zijn hier mensen die een gloednieuwe Mini hebben gekocht en een grote bak ellende hebben.
Een beetje goed onderhouden Mini Cooper S met acceptabelle km-stand, van welk jaar dan ook, lijkt me persoonlijk wat lastig te vinden voor 5000, - in Nederland.
De Mini uit eerste jaren 2001 en 2002 waren wel degelijk een probleemkind op allerlei fronten, maar inmiddels zijn we 13 jaar verder en ik durf wel te stellen dat al die problemen inmiddels gewoon opgelost zijn in die auto's.
Ik zou liever een R53 S kopen dan een R56-S van 2006-2009 als ik niet weet hoe goed die r56s onderhouden is en hoelang men heeft doorgereden met de dieselratel.
Ik vind 5000 euro budget erg weinig voor een S-je.
En ik zou hem bij Spenkelink kopen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- R53-R
- Enthousiast
Bericht
idd zou persoonlijk liever voor een knappe r53 evt met jcw pakket gaan dan een matte r56.
voor 5000 zit je te shoppen in de ellende bak idd
voor 5000 zit je te shoppen in de ellende bak idd
- mr58
- Nieuw Lid
Bericht
Het was dat ik mezelf rushte om een mini te kopen, maar na een beetje denken en puzzelen ben ik tot een conclussie gekomen. Ik mag tot juni aankomend jaargeen snelle auto op me naam heb ik meegekregen van mn advicaat dus ik zal denk ik doorsparen tot juni in plaats van februari. En ik hoop dat ik een goede s je zal vinden. Maar even tussendoor een vraag hoeveel kost zo een jwc packet eigenlijk "alleen de bumpers" haha
Onze sponsors