Speedy Coupe JCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Speedy mini coupe FJCW

13 nov 2014, 13:17

Loop wat achter geloof ik maar desalniettemin gefeliciteerd Daiel! :))

Hoe kom je eigenlijk aan die optielijsten?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 13:42

bij de dealer ;)
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2014, 13:49

Of hier;

viewtopic.php?f=8&t=26645
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 nov 2014, 16:26

Erg dikke coupe! Veel plezier ermee!
*Never Back Down*
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 16:44

thnx guys !
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 16:47

geperforeerde schijven kan ik ook van modlist strepen 8-)
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2014, 17:08

chill-es schreef:
Hoe kom je eigenlijk aan die optielijsten?
bmwarchiv.de

je laatste 7 van je VIN nummer rechtsbovenaan in het vakje invullen en hopla. Daar kan je van alle BMW's/BMW-producten de fabrieksuitrusting terugvinden.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2014, 17:12

speedy schreef:nou ik rijd er al gewoon mee en moet nog op papieren wachten van de auto die vandaag verstuurd zijn want zonder dat kan ik niet keuren.
Denk vrijdag ofzo
gozer, kijk daar mee uit. Je hebt en de papieren niet, en je rijdt met een hoogst illegaal kenteken in de rondte. Als je hier mee aanhouden wordt krijg je volledige naheffing van het oorspronkelijke BPM bedrag (dus wat er op die auto nieuw zat) plus een boete die minimaal gelijk staat aan het oorspronkelijke BPM bedrag. Dus dan heb je zomaar een boete van 20k+ aan je broek hangen. Plus dat je onverzekerd rondrijdt. Kortom; je hangt echt mega als je hiermee gepakt wordt. En denk niet dat ze daar makkelijk over doen, want dat doen ze niet.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 17:18

verzekerd is die wel hoor ;)
wa
Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2014, 17:23

Mag je niet op die Duitse plaat rijden?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 17:58

Nee officieel niet maar bestaan heel veel misverstanden over want veel mensen snappen er niets meer van.
Ik denk dat je wel met waarschuwing vanaf komt want zeg gewoon dat ik net uit duitsland kom met de auto en dan mag het gewoon want kenteken is 5 dagen geldig.
Maar ga risico natuurlijk niet bewust opzoeken en rijd alleen in deventer en nu alleen nog maar naar rdw en evt voor schroefset plaatsen naar garage.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2014, 18:16

Geen van die Duitse exportplaten mag je mee rijden. Politie is daar echt niet makkelijk mee, Google de ervaringen maar. Ik heb hier onlangs uitgebreid naar geïnformeerd bij belastingdienst, politie etc en die zeggen allemaal dat het ten strengste verboden is en dat als ze het constateren er onherroeplijk bekeurd wordt. En je kan je auto mss wel verzekerd hebben Daiel, maar als je geen geldig kenteken hebt ben je gewoon onverzekerd. Check het maar bij de verzekeringsmaatschappij.

Ik wil je niet de les lezen, maar ik heb er inmiddels wat ervaring mee zeg maar. Eerlijkheid gebied me te zegen dat ik ook op die Duitse platen reed, maar alleen de rit naar huis. Voor de rdw keuring kan je een gratis 1-dagskenteken aanvragen. Hier in Amsterdam staat standaard een douane en politie auto die alle heren/dames die met de Duitse exportplaten komen aanrijden er direct tussenuit halen en bekeuren. Just for your info.

Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2014, 18:50

Geen idee hoe verzekeren werkt in NL maar ik heb ook een maandje rondgereden met de platen van mijn R50. In België kun je ook verzekering nemen op chassisnummer ;) hoe kun je dan je pas gekochte wagen in NL krijgen? Zo'n 1dags plaat meenemen en op de grens erop schroeven?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 18:54

eigenlijk mag je maar tot de grens rijden volgens mij ;)
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2014, 18:54

word een beetje gedoogd denk ik.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”