Hele dikke wielen zo 8-)
Maar 9,5 J of 8,25 scheelt nogal wat kwa concave en lijkt dan opeens een hele andere velg.
Heeft/had brightly deze niet maar dan alleen in het zilver?
geschrobt pics op p68
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: COUPE S velgen vraag
kwa concave is dit ongeveer het verschil van 9,5 j en 8.25j en ik vind het nogal wat doen met de looks en behoorlijk veel verschil in concave ("iets dieper en scheelt niet veel" lees ik in jou tekst....)

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
COUPE S velgen vraag
is er verschil tussen japanracing en xxr ? vind veel van de wielen namelijk best heel erg op elkaar lijken en de maten enz ook al .
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Het zijn dezelfde wielen als de XXR 527. Ik had ze inderdaad onder mijn MINI, maar dan in 8,25 x 17 ET25.
Ik sluit me aan bij wat Speedy zegt; de looks van een 8,25J wiel in ET35 zal een totaal andere look geven dan de foto die Casper postte. In 8,25J is hij best concaaf, maar niet zoals op die foto. Als je deze wielen overweegt zou ik ze ook zeker in ET25 kopen (mits je camberplaten en camberstangen hebt...) De concave bij ET35 is namelijk nog duidelijk minder dan bij ET25, ook al zijn ze beide 8,25J!
Dit waren mijn wielen in 8,25J ET25:

Om het verschil in concave te laten zien tussen een 8,25J wiel in ET25 en ET35:

Ik sluit me aan bij wat Speedy zegt; de looks van een 8,25J wiel in ET35 zal een totaal andere look geven dan de foto die Casper postte. In 8,25J is hij best concaaf, maar niet zoals op die foto. Als je deze wielen overweegt zou ik ze ook zeker in ET25 kopen (mits je camberplaten en camberstangen hebt...) De concave bij ET35 is namelijk nog duidelijk minder dan bij ET25, ook al zijn ze beide 8,25J!
Dit waren mijn wielen in 8,25J ET25:

Om het verschil in concave te laten zien tussen een 8,25J wiel in ET25 en ET35:

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Hier zijn overigens nog een aantal goede foto's te zien van de wielen onder mijn MINI:
viewtopic.php?f=3&t=29363&start=225
viewtopic.php?f=3&t=29363&start=225
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: COUPE S Pict. time
Nou de coupe houd zich prima we zijn nu een aantal weken verder en de storingen blijven uit. Inmiddels weer zo'n dikke 2000 km gereden dus we kunnen wel zeggen dat het lek gevonden was. Zoals afgesproken nog even langs geweest om na te laten kijken en alles storing vrij
En het blijft toch een heerlijk karretje plannen genoeg dus we blijven voorlopig lekker doorrijden. Gister even lekker gepoetst en gekleid dus dat vraagt om wat foto's, waarom gewoon omdat het kan
wil je ze niet zien gewoon terug gaan het hoofdmenu
En mocht iemand denken tjeeeee zulke velgen wil ik ook, ze staan nog steeds te koop dus als je serieus interesse hebben stuur me een berichtje kan met en zonder banden

En mocht iemand denken tjeeeee zulke velgen wil ik ook, ze staan nog steeds te koop dus als je serieus interesse hebben stuur me een berichtje kan met en zonder banden

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb jij in het westen ook zoveel bekijks met coupe?
Hatch had ik al veel bekijks mee maar met de coupe helemaal ! met tanken,boodschappen doen enz iedereen vraagt er van alles over :-)
kennen het model vaak niet en denken dat petje af kan en dat het een cabrio is.
Hatch had ik al veel bekijks mee maar met de coupe helemaal ! met tanken,boodschappen doen enz iedereen vraagt er van alles over :-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Hahaha ja nog steeds lijkt wel of niemand dit model kent. En echt 90% zijn leuke reacties het is jammer dat je geen FB hebt want er is een Forum speciaal voor coupe owners en die hebben er hun slogan van gemaakt "NO IT DOESN'T NOT COME OFF" Je hebt veel mensen die iets komen vragen als je staat te tanken of een foto maken als je ergens parkeert.speedy schreef:heb jij in het westen ook zoveel bekijks met coupe?

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Die 3de foto. GEWELDIG!!!!
Er is een FB groep voor coupes en die hebben zelfs stickers... "No the roof will not come off"
Er is een FB groep voor coupes en die hebben zelfs stickers... "No the roof will not come off"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: COUPE S Pict. time Pag. 46
Mooie foto! De goudkleurige wielen staan 'm goed...Casper schreef:http://i1300.photobucket.com/albums/ag1 ... 9dc488.jpg

Onze sponsors