En onderstel vernieuwen?
wat kan daar mis mee zijn dan?
Italiaans karakter tochajede schreef:Nou, als je zo snel al bv de draagarmen en de hele bubs moet vernieuwen kan dat toch niet normaal genoemd worden? Tenminste, ik vind het abnormaal, of je moet Dakar 2014 hebben gereden! Haha.... Maar goed, tis wel een Knalfa natuurlijk!
mushrop schreef:Ik moet heel hard lachen om enkele opmerkingen, vooral omdat ze zelf on elk piepje en kraakje bij de dealer staan. (Wat ik overigens prima vind, zeker als je een beetje liefhebber bent) maar dat je dat dan niet van een ander begrijpt, daar snap ik dan helemaal niks van. Of mag dat alleen bij een MINI?...
Mij opluchten? Ik zit er niet mee hoor. Totaal niet zelfs, ik moet er alleen heel hard om lachen. Nog steeds trouwensajede schreef:mushrop schreef:Ik moet heel hard lachen om enkele opmerkingen, vooral omdat ze zelf on elk piepje en kraakje bij de dealer staan. (Wat ik overigens prima vind, zeker als je een beetje liefhebber bent) maar dat je dat dan niet van een ander begrijpt, daar snap ik dan helemaal niks van. Of mag dat alleen bij een MINI?...
Maak je van hart geen moordkuil Rob en geef het beestje of beestjes gewoon eens een naampje!Misschien lucht het je op...
![]()
Onze sponsors