damn.. SCHIET OP!!
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Nou, nou, nou. Hopeloos is het niet hoor!Sid schreef:ben benieuwd, ziet er wel hopeloos uit zo
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Iemand maakte nog een goed punt;"Je verbouwt je MINI van voor tot achter, maar je hebt nog geen tomtom?!"
Daar heeft de goede man wel gelijk in... Een tomtom zou best eens handig zijn. Iemand nog goede tips?
iDD
Daar heeft de goede man wel gelijk in... Een tomtom zou best eens handig zijn. Iemand nog goede tips?
iDD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
prio's stellen jongen.. prio's stelleniDarkDesign schreef:Iemand maakte nog een goed punt;"Je verbouwt je MINI van voor tot achter, maar je hebt nog geen tomtom?!"
iDD
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kan dat niet intieren helaas. Of het moeten er zo enorm veel worden dat ik eens een belletje ga doen intern. Maar dan moeten we in flinke partijen gaan praten. Als het er wat minder zijn dan heb ik nog wel wat andere ingangen voor een leuke inkoop.
MR
MR
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
dat is helemaal makkelijk MR!
Aan jou dan de vraag, waarom een tomtom en bijvoorbeeld niet een Nuvi of garmin oid? En dan even off the record; hoe moeilijk zijn die dingen te 'hacken'. ik weet dat er een hoop stemmen en kaarten ed online beschikbaar zijn. Kan ik daar makkelijk gebruik van maken?
En dan wil ik er wel eentje met een beetje kaarten erin, ik wil Duitsland, Zwitserland en Frankrijk ook nog wel eens aandoen.
Wat raad je aan?
iDD
Aan jou dan de vraag, waarom een tomtom en bijvoorbeeld niet een Nuvi of garmin oid? En dan even off the record; hoe moeilijk zijn die dingen te 'hacken'. ik weet dat er een hoop stemmen en kaarten ed online beschikbaar zijn. Kan ik daar makkelijk gebruik van maken?
En dan wil ik er wel eentje met een beetje kaarten erin, ik wil Duitsland, Zwitserland en Frankrijk ook nog wel eens aandoen.
Wat raad je aan?
iDD
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tsja zullen we hier maar een aparte topic voor aanmaken, IDD?
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 5738#85738
MR
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 5738#85738
MR
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Godver, net gebeld waarom het zo lang duurde. Hij staat er al 2 weken. Ze hadden nogal moeite met het aanpassen van de voor/zijkappen. Had ik ze nog gezegd dat ze daar naar moesten kijken voordat het geheel gespoten werd. Hebben ze natuurlijk niet gedaan. Met veel aandringen heb ik hem als het goed gaat donderdag terug. Morgen denken ze nog de hele dag eraan te sleutelen. Ik hoop dat dan alles erop zit.
iDD
iDD
Onze sponsors