PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Maaij komt langzaam maar zeker op gang! Over een jaartje is er niets meer origineel aan die auto!
Wordt jij dan toch de eerste die een dikke dumpvalve op die turbo plaatst? Kaj 'durft' niet!
iDD
Wordt jij dan toch de eerste die een dikke dumpvalve op die turbo plaatst? Kaj 'durft' niet!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
EIN-DE-LIJK! Lang op gewacht tot er iemand een dumpvalve op zou zetten.
Ik wil condens zien! blazen en horen!
iDD
Ik wil condens zien! blazen en horen!
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
http://www.cartuning-guide.com/dumpvalve.html
WAT ze ook zeggen.. je voelt er geen flikker van!! iedereen die dat zegt.. LIEGT
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het klinkt zoooooo fijn! ik had het op zo goed als al mijn vorige autos en het is echt een feest!!
ik zeg DOEN!!
als je kwaliteit wilt.. pak dan iets van Forge.. de DV004!!
zorg ervoor dat het een atmospherische is...
Coen
WAT ze ook zeggen.. je voelt er geen flikker van!! iedereen die dat zegt.. LIEGT
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het klinkt zoooooo fijn! ik had het op zo goed als al mijn vorige autos en het is echt een feest!!
ik zeg DOEN!!
als je kwaliteit wilt.. pak dan iets van Forge.. de DV004!!
zorg ervoor dat het een atmospherische is...
Coen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Hoe het precies werkt weet ik ook niet. Ik heb een keer in een Ford (met dump valve) gereden en het geluid was echt gaaf
Hij vertelde me dat dit niet echt moeilijk is, maar hoe het met de kleine turbo van de MINI zit weet ik niet.
Eerst afwachten tot de tuners een uitbrengen. Er is nu nog bijna niks voor de R56 (op motorisch gebied).
Hij vertelde me dat dit niet echt moeilijk is, maar hoe het met de kleine turbo van de MINI zit weet ik niet.
Eerst afwachten tot de tuners een uitbrengen. Er is nu nog bijna niks voor de R56 (op motorisch gebied).
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ONGEVEEER
Iedere turbo aangedreven auto heeft een dumpvale... Normaal gooit hij de overdruk van de turbo terug in de luchtinlaat.. dus je hoort er niks van.
Een aftermarket dumpvalve houd de druk beter vast waardoor de turbo tijdens het overschakelen NIET ALLE druk verliest waardoor de turbo weer sneller op druk komt. Ook kun je kiezen voor een Dumpvale naar open lucht en dan krijg je dus dat geluid!
Cool he..
vragen?
Coen
biermagnaat schreef:dumpvalve blaast de overtollige druk af zodat de turbo sneller op kan spoelen.
ONGEVEEER
Iedere turbo aangedreven auto heeft een dumpvale... Normaal gooit hij de overdruk van de turbo terug in de luchtinlaat.. dus je hoort er niks van.
Een aftermarket dumpvalve houd de druk beter vast waardoor de turbo tijdens het overschakelen NIET ALLE druk verliest waardoor de turbo weer sneller op druk komt. Ook kun je kiezen voor een Dumpvale naar open lucht en dan krijg je dus dat geluid!
Cool he..
vragen?
Coen
Onze sponsors