Mijn naam is Dion Warmenhoven, 18 jaar oud, uit Noordwijk.
Een aantal weken geleden mijn eerste auto gekocht, een Mini cooper r50 uit 10-2001. Auto is zilverkleurig met zowel het dak, spiegels en striping op de motorkap in zwart. Het autootje heeft inmiddels 124.xxx km wegdek onder zich door gekregen.
Ben erg te spreken over de mini hoe hij nu is, maar wil wel een aantal dingen aanpakken:
- De motorkap en voorbumper zijn niet heel netjes meer, zit een klein kleurverschil in tov de rest van de auto, ook lijkt het net alsof de vorige eigenaar geprobeerd heeft dit weg te poetsen, met als resultaat dat de motorkap en bumper onder de kleine krasjes zit. Ikzelf vind het niet héél erg storend, maar wil de auto wel op ten duur laten wrappen. iemand die hier ervaring mee heeft? Adresje of ideeën?
- De velgen wil ik van een ander kleurtje voorzien, zelf al meerdere kennissen gehoord over plastic-dip, ik vroeg me af of dit gemakkelijk te doen is, en hoe het resultaat is. De velgen hebben wel wat stoeprandjes geraakt hier en daar.
- Maar als eerste wil ik de mini voorzien van een andere uitlaat. Ben zelf helemaal weg van het geluid van het playmini uitlaatsysteem, iemand hier ervaring mee, verkooppunten of goede alternatieven?
En natuurijk nog een fotootje: