Ik haak af omdat je vorige projecten zoals de kever met verbreed staal en je bus van een andere klasse zijn.
Een rep. lemans wiel word je mee doodgegooid en de prijzen zakken idd tot 80% na een half jaar omdat je ze beter nieuw kan kopen dan een gebruikte set.
De kwaliteit is om te janken, zoals eerder gemeld met het zakken van de krik heb je ze al krom. Richten moet je niet aan beginnen. Een winter ook al dik in de lak en de oxidatie begint.
Koop dan liever een set opknappers van een goed merk ( ook voor 500 euro) bv , en doe daar iets mee. Heb je in de eventuele verkoop ook meer aan. Dus heeft helemaal nik te maken met financiële situaties. Als je dan al wel nieuw koopt, had je dezelfde centen kunnen uitgeven voor een goed gebruikt wiel.
En natuurlijk investeer je in van alles en nog wat. Maar als op een wagen immitatie velgen worden gezet die slechter zijn dan de orginele wat er nu onder zit. Ja dan haak ik af.
Daarnaast lees ik uiteraard altijd met veel genoegen naar je projecten, allen vind persoonlijk ( en ook die meningen mag je horen) de wielkeuze ruk.

Maar ik weet ook zeker dat je er weer een plaatje van een auto van gaat maken.