Prima schoon zo dacht ik...

O jawel, dat wilde hij wel maar dit kwam voor ons allebei beter uit...boris_brznjef schreef:lekker bezig maar had Casper die luie niet even de wielen schoon kunnen maken
Haha dat valt toch wel mee? Deze zijn 7, 5J dat verschil is toch niet zo heel groot?mushrop schreef:Dik hoor! En eindelijk van die smalle 7J's af, finally!
Heu baardmansboris_brznjef schreef:lekker bezig maar had Casper die luie niet even de wielen schoon kunnen maken
Of je nou een 205 band ruim om het velgbed heen hebt liggen of hij staat er licht getrokken op maakt in mijn ogen wel degelijk een optisch verschil.BurnoutBram schreef:Ik ga er een domme vraag ingooien: langs achter is het toch de band die het breed maakt?
Snel monteren, ben erg benieuwd!Klatsie schreef:O jawel, dat wilde hij wel maar dit kwam voor ons allebei beter uit...boris_brznjef schreef:lekker bezig maar had Casper die luie niet even de wielen schoon kunnen maken
Ik zou persoonlijk niet breder gaan dan 205 zodat ze dan iets getrokken staan.Klatsie schreef:De Superleggeras hebben inderdaad ET37.
Ik ga het allemaal wel zien. ...haha
Zit nu te twijfelen of ik er misschien 215 40 banden op ga gooien. Thnx Rob! Haha
Onze sponsors