geschrobt pics op p68
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: COUPE S
Staat er mooi bij cas!
En ik weer zeker dat het nog moooier zal staan mer de jr's!!!!
En ik weer zeker dat het nog moooier zal staan mer de jr's!!!!
- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
De MINI is idd een dure hobby, door dit forum!Klatsie schreef:Jullie ook altijd met die mooie spullen allemaal! Wordt er gek van! Haha

- Mike--
- 4 op een rij!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Laatst gewijzigd door Casper op 06 dec 2014, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Me Mac is kaduk loop te klooien met me telefoon gaat niet zoals ik wil 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Vandaag een roadtripje gehad eerst naar Groenlo om me nieuwe velgen te halen. De zaak was eigenlijk dicht in het weekend maar de eigenaar zei. Als je ze van het weekenbd wil dan mag je ze wel bij me thuis ophalen. Dus tripje naar Groenlo. En tjee helemaal happy met de velgen zien er prima uit en de specs die ik graag wilde 8,25J en Et35 17 inch
Daarna naar een zaak gegaan voor de bandenwissel had ik gekregen van Aart nog bedankt daarvoor prima zaak en aardige mensen en werkte erg netjes
Was even kijken hoe dit uit zal pakken qua ruimte maar geen probleem paste perfect. De bandjes zijn een beetje te hoog naar mijn smaak maar om nou weer een nieuw setje te nemen gaat/ging me echt te ver deze bandjes zijn 4 mnd oud en best een duur stukje Pirellis rubber dus dat komt wel als deze af zijn
Had ook nog graag naar Roy gegaan maar dan zou het nachtwerk worden gezien de afstanden en ik had Sven ook nog beloofd de BBS velgen te brengen dus na een gezellig bakkie koffie met Aart op naar Sven
En ik weet zeker dat ze super gaan staan onder zijn auto
Even foto onderweg met de iphone onderweg voor een eerste indruk.

Daarna naar een zaak gegaan voor de bandenwissel had ik gekregen van Aart nog bedankt daarvoor prima zaak en aardige mensen en werkte erg netjes

Had ook nog graag naar Roy gegaan maar dan zou het nachtwerk worden gezien de afstanden en ik had Sven ook nog beloofd de BBS velgen te brengen dus na een gezellig bakkie koffie met Aart op naar Sven
En ik weet zeker dat ze super gaan staan onder zijn auto

Even foto onderweg met de iphone onderweg voor een eerste indruk.

Laatst gewijzigd door Casper op 06 dec 2014, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Precies dat, maakt het wil nog dikker dan met een getrokken band (vind ik..)Lars Temmink schreef:Hatseflats! Dik hoor! Lekker meaty bandje erom
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: COUPE S Jap racing velgen Pag.50
lekker hoor Casper!!!
ik vind het mooi staan met deze banden!!
toch weer een heel ander beeld als dat van mike onder zijn cabrio he!
maar staat zeeeeeeker niet verkeerd!
ik vind het mooi staan met deze banden!!
toch weer een heel ander beeld als dat van mike onder zijn cabrio he!
maar staat zeeeeeeker niet verkeerd!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Hij staat er weer mooi bij. Jouw auto vraagt gewoon om zwarte velgen!
Klaar Davy. Dat woord kennen we niet meer
Klaar Davy. Dat woord kennen we niet meer

- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
JR-11 FTW.
Staat superdik zo in het zwart. Absoluut lekkerder dan goud imo!
Staat superdik zo in het zwart. Absoluut lekkerder dan goud imo!

Onze sponsors