geschrobt pics op p68
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: COUPE S Jap racing velgen Pag.50
Staat erg mooi, maarja dat had ik al tegen je gezegd. ..

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zwart is veel dikker op een pw 8-)
spoiler is ook gaaf in carbon zeg!
Ik ben minder van meaty setup maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
wielen staan wel lekker vol in de kasten !
spoiler is ook gaaf in carbon zeg!
Ik ben minder van meaty setup maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
wielen staan wel lekker vol in de kasten !
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Thnks guys, ben er ook heel blij mee hoe die er nu bij staat 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb nog geen mooiere wielen gezien dan de JR-11, Breyton's misschien?
Op de specificatie bladen kom ik geen JR-11 tegen in 18 inch met steekmaat 4x100.....
Op de specificatie bladen kom ik geen JR-11 tegen in 18 inch met steekmaat 4x100.....

- speedy
- NMC Legend
Bericht
COUPE S Jap racing velgen Pag.50
is ook alleen in 17"
en breyton maakt geen brede wielen voor een mini met 4x100
dus totaal geen vergelijk
en breyton maakt geen brede wielen voor een mini met 4x100
dus totaal geen vergelijk
- Gp0029
- Mod virus alert!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Nee klopt wat Speedy zegt de JR gaat maar tot 17 inch in 4x100
Breyton is een heel mooi wiel maar het grootste probleem wat ik daarmee heb is dat ik een 18inch 7J velg geen verhouding vind oogt dan heel iel maar dat is mijn mening. De thomason velg heeft wel weer mooie specs. Maar ik vind de concave bij JR weer mooier. Al al heb je dat pas echt bij 9J of hoger maar ik vind het wel aanwezig. En de wielen zijn mooi afgewerkt en erg licht. Ik heb echt specifiek op de specs lopen zoeken. (Minimaal 7,5 het liefst 8 of 8,5 met een ET van 35 omdat ik gewoon het liefst zonder spacers rij) En ik kwam elke keer op deze uit dus vandaar de keuze. Zal van de week een paar betere foto's nemen het ziet er echt super dik uit ook aan de achterkant hahaha heeft echt een dikke kont zo met 17 inch 8,25J
Breyton is een heel mooi wiel maar het grootste probleem wat ik daarmee heb is dat ik een 18inch 7J velg geen verhouding vind oogt dan heel iel maar dat is mijn mening. De thomason velg heeft wel weer mooie specs. Maar ik vind de concave bij JR weer mooier. Al al heb je dat pas echt bij 9J of hoger maar ik vind het wel aanwezig. En de wielen zijn mooi afgewerkt en erg licht. Ik heb echt specifiek op de specs lopen zoeken. (Minimaal 7,5 het liefst 8 of 8,5 met een ET van 35 omdat ik gewoon het liefst zonder spacers rij) En ik kwam elke keer op deze uit dus vandaar de keuze. Zal van de week een paar betere foto's nemen het ziet er echt super dik uit ook aan de achterkant hahaha heeft echt een dikke kont zo met 17 inch 8,25J

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Breyton alleen 7J? dat is me nooit opgevallen, dan is dat de reden dat je ze weinig tegenkomt op Mini's denk ik. Die JR-11's zijn bijna een goed argument om toch naar 17 inch te gaan....
Thanx!
Thanx!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Fred;
Je hebt een GP, monteert track specifieke zaken als brakeducts en nog eea leuk spul en dan 8,25J? Die zet volg ik niet echt. Ik zou als ik jou was zoeken naar een set ATS DTC of iets in die richting in max 17x7,5 (of wel iets van 16x7 - 7,5) en die laten spuiten of coaten in hetzfde rood als de spiegelkappen. Winner
Je hebt een GP, monteert track specifieke zaken als brakeducts en nog eea leuk spul en dan 8,25J? Die zet volg ik niet echt. Ik zou als ik jou was zoeken naar een set ATS DTC of iets in die richting in max 17x7,5 (of wel iets van 16x7 - 7,5) en die laten spuiten of coaten in hetzfde rood als de spiegelkappen. Winner
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet in Duitsland nog een set OZ F1 meerdelig te koop 7,5J ET35 Die zouden echt super zijn volgens mij onder een GP Best een unieke velg (ik bedoel dus niet die 1 delige want daar word je mee dood gegooid)

Daveke-Orranje schreef:@ Fred;
Ik weet in Duitsland nog een set OZ F1 meerdelig te koop 7,5J ET35 Die zouden echt super zijn volgens mij onder een GP Best een unieke velg (ik bedoel dus niet die 1 delige want daar word je mee dood gegooid)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou voor zo licht mogelijk gaan voor het circuit, dan maar niet uniek
- speedy
- NMC Legend
Bericht
niet onvriendelijk bedoeld hoor :-)Gp0029 schreef:vriendelijk weer..pfff
- speedy
- NMC Legend
Bericht
denk ik ook want de breyton gts-r is 1 van de mooiste wielen om te zien van zijkant en schuin maar als je erachter staat lijkt het wel een kruiwagen wiel :-)Gp0029 schreef:Breyton alleen 7J? dat is me nooit opgevallen, dan is dat de reden dat je ze weinig tegenkomt op Mini's denk ik. Die JR-11's zijn bijna een goed argument om toch naar 17 inch te gaan....
Thanx!
Onze sponsors