Jammer... Ik dacht ik al dat ik hem tegen was gekomen op Marktplaats bij een autobedrijf, maar dat klopt dus.
MINI Mini Coupé 1.6 Cooper S *NAVI*LMV*ECC*XENON* (bj 2011)
Lijkt me trouwens een behoorlijk scherpe prijs gezien de kilometerstand en opties.
Ian & Froukje: Coupé ingeruild :-(
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ian & Froukje: Coupé ingeruild :-(
Inderdaad erg jammer, maar toch begrijpelijk. MINI's koop je nou eenmaal niet omdat ze ze praktisch zijn... Hopelijk komt de coupé weer bij een liefhebber terecht!
- Ian
- Be Mini
Bericht
Een knalrode Mazda 3.maximiliaan schreef:Erg jammer....wellicht in de toekomst weer een MINI?! Wat heb je ervoor teruggekocht?

- Ian
- Be Mini
Bericht
Ja, de inruilprijs was flink hoger. Dit is echt een koopje!!! Uit eigen ervaring een zeer goede coupé. Ik heb geen enkel probleem gehad.
Dat is hem :-)Ivo schreef:Jammer... Ik dacht ik al dat ik hem tegen was gekomen op Marktplaats bij een autobedrijf, maar dat klopt dus.
Lijkt me trouwens een behoorlijk scherpe prijs gezien de kilometerstand en opties.
Ja, de inruilprijs was flink hoger. Dit is echt een koopje!!! Uit eigen ervaring een zeer goede coupé. Ik heb geen enkel probleem gehad.

- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Oef! Begint nu toch weer te kriebelen.Ivo schreef:Jammer... Ik dacht ik al dat ik hem tegen was gekomen op Marktplaats bij een autobedrijf, maar dat klopt dus.

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ian
- Be Mini
Bericht
100% goede MINI
Ik zeg DOEN!!RobbertKoppies schreef:Oef! Begint nu toch weer te kriebelen.Ivo schreef:Jammer... Ik dacht ik al dat ik hem tegen was gekomen op Marktplaats bij een autobedrijf, maar dat klopt dus.
100% goede MINI

- speedy
- NMC Legend
Bericht
coupe is super fun ja !
ik raad het ook iedereen aan als je aan twee zitplaatsen genoeg hebt
prijs is super voor deze auto!
ik raad het ook iedereen aan als je aan twee zitplaatsen genoeg hebt

prijs is super voor deze auto!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zooo dat is inderdaad wel jammer ja!!
maareee ik heb goede dingen gehoord over de Nieuwste 3!
omdat me stiefvader zelf ook een 3 heeft vandaar
maareee ik heb goede dingen gehoord over de Nieuwste 3!
omdat me stiefvader zelf ook een 3 heeft vandaar

Onze sponsors