AJEDE's R56 sJCW >> OPGEHAALD...
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: AJEDE's R56 sJCW >> VERKOCHT!
Aart, Aart, Aart, wat valt die me van je tegen zeg...
Nee alle gekheid op een stokje, als je een mooie deal kan maken dan moet je dat doen natuurlijk.
Net als wat je al zei...als je A zegt moet je ook B zeggen. Ben benieuwd wat ervoor terugkomt man!

Nee alle gekheid op een stokje, als je een mooie deal kan maken dan moet je dat doen natuurlijk.
Net als wat je al zei...als je A zegt moet je ook B zeggen. Ben benieuwd wat ervoor terugkomt man!

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal me best doen om een goede vervanger te vinden....
bodem verdwijnen, mocht het geen Mini meer worden.
Zoals ik al zei kerel, als er 1 R56 over de dam is......Wilcoos schreef:Wat flik je me nou??

Brightness schreef:WTF! Die zag ik niet aankomen!!
Ward schreef:In de categorie 'die zag ik even niet aankomen' staat deze post ver bovenaan.Jammer dat de MINI weggaat Aart, maar er komt vast weer wat moois voor terug!
Ik ook niet heren!JJJJ schreef:Zo dan Aart!
Of je ff wat te melden hebt op de zondagmiddag!!!
Zoals Ward al zegt: in de categorie; die zag ik even niet aankomen...
Zal me best doen om een goede vervanger te vinden....

Wat ik al zei gozer, soms kom je de juiste persoon tegen als je het niet verwacht, maar komt goed!Lars Temmink schreef:Wat flik jij nouuuuuuu?

Exact! En ja, mooie auto's verkopen zichzelf natuurlijk!speedy schreef:haha mooi dat het zo snel kan gaan !
op de juiste plek op de juiste tijd en zonder advertentie kosten 8-)

Veel mailen, bellen en bezoekjes afleggen tot ......biermagnaat schreef:En nu?

Is nog onzeker, maar zodra ik het (zeker) weet staat het hier!Ivo schreef:Zo, dat is wel een erg onverwachte wending van dit topic. Ik ben benieuwd wat er nu gaat komen.
Bedankt gozer, zal zeker niet van de aardCheek-O schreef:okeeee...... dit is wel heel apart nieuws...
al hoewel ik wist van je dat die EI GEN LIJK al weg zou gaan
maar vooralsnog wel jammer!!
maar denk toch wel dat je bij de meetings en ritten zal blijven komen toch?!
je bent een goeie kerel vandaar....

Niekcarfreak schreef:Verrassende wending zeg!!! Ben benieuwd wat de opvolger wordt.
louisvdd76 schreef:Dit is idd een verrassende wending....

Hahahaha, komt vast wel goed Tim! Heb Tom ook wel eens met een Aygo over Spa zien gaan, desnoods pak ik dan de Aygo van de vrouw!Timini schreef:Jammer Aart! Totaal onverwacht inderdaad! Wie moet nu mijn eerste en vaste aanmelding zijn voor de circuittripjes!? Of komt er iets circuitwaardigs voor terug?

100%Cheek-O schreef:denk als Aart wat leuks heeft en jij een circuit dagje wilt houden dat Aart vast wel een dagje leeg wilt houden in zijn agenda voor jou!!
#komtgoedbramBurnoutBram schreef:#notnormal

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zie je... zoals al ik al dacht XD
daar zijn wij boeren veel ste leuk voor!!
maar nogmaals, wel jammer Aart!
tijd voor iets nieuws is nooit verkeerd!! Als we Rob maar niet achteraan gaan
daar zijn wij boeren veel ste leuk voor!!
maar nogmaals, wel jammer Aart!
tijd voor iets nieuws is nooit verkeerd!! Als we Rob maar niet achteraan gaan

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar misschien wil ik ook wel een keer een groene!
Vergeef me.....Klatsie schreef:Aart, Aart, Aart, wat valt die me van je tegen zeg...![]()

Maar misschien wil ik ook wel een keer een groene!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
De opvolger kan van alles zijn, maar budget moet het ook toelaten hè!
Wil in ieder geval niet ouder dan 2011, wat meer ruimte en moet gewoon weer voorzien zijn van vele, zo niet alle opties. Dus zeker geen kaal hok en het moet weer goed vooruit willen!
En daarom zal ik geduld moeten hebben denk ik......
Maar geduld is een schone zaak!
Nee Bram serieus, dat is maar gein.BurnoutBram schreef:Doe nou niet zo cryptisch! Heb je een groene op het oog?
De opvolger kan van alles zijn, maar budget moet het ook toelaten hè!
Wil in ieder geval niet ouder dan 2011, wat meer ruimte en moet gewoon weer voorzien zijn van vele, zo niet alle opties. Dus zeker geen kaal hok en het moet weer goed vooruit willen!
En daarom zal ik geduld moeten hebben denk ik......

Maar geduld is een schone zaak!

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Tsssssss ik moest het van de lokale bandenvoer horen tijdens een bakkie koffie. Misschien moeten we daar eens met ze alle koffie gaan drinken schrikken we niet zo
Suc6 met je zoektocht

Suc6 met je zoektocht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- ajede
- Volledig MINI minded!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt, maar.....
Minimaal 2011 en vv vele, zo niet alle (fabrieks)opties.

Minimaal 2011 en vv vele, zo niet alle (fabrieks)opties.

- AJE53
- Enthousiast
Bericht
Misschien iets Duits met een //M oder etwas
R53 Mini Cooper S

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors