GP0029
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Re: GP0029
ja ik zie het Bram, maar een EVO R set van 1500 die kennelijk niet bevalt vind ik nogal een "gokje". Van niets naar de duurste set...
Enfin
Enfin

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Je zult gelijk hebben, ik deed een aanname op basis van 1000 km rijden. Een kostbare set kopen en dan je auto verkopen leek me niet logisch, maar soms lopen dingen zo.boris_brznjef schreef:Gp0029 schreef: Gaat weg omdat zijn auto verkocht is/cq ingeruild op een nieuwe

- speedy
- NMC Legend
Bericht
snap wel heel goed dat iemand een tweedehands schroefset voor 1500 euro te veel geld vind en wil er echt niet mee zeggen dat het te duur is maar er zijn veel alternatieven die ook goed zijn
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Prijs kwaliteit ga je niks beters vinden voor dat geld.
De kwaliteit van een set EVoR's is vergelijkbaar of wellicht zelfs beter dan JRZ's die rond de 5000 euro zitten
De kwaliteit van een set EVoR's is vergelijkbaar of wellicht zelfs beter dan JRZ's die rond de 5000 euro zitten
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
De kerstman is al geweest. Davy wordt steeds creatiever om het allemaal verzonden te krijgen.
Nu nog windstil en 20 graden om het allemaal te monteren.

Nu nog windstil en 20 graden om het allemaal te monteren.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Het is een heel bedrag maar je bent wel in 1 keer klaar en je hebt een topset. Ik heb de set gezien van Wilco en daar mankeert niets aan ZGAN en ik heb de zelfde set echt voor deze prijs vind je niet snel iets beters

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
De Cobra schroefset is inmiddels verkocht, kan het ook uit mijn hoofd. Prima
Het is allemaal voor onder de motorkap. Behalve deze:

Het is allemaal voor onder de motorkap. Behalve deze:

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors