heeft iemand deze set onder zijn mini zitten? hoe bevalt dat
zag het op de originele mini accessoires folder staan voor €314....
Met de nieuwe MINI LED-dagrijverlichting rijd je je overdag altijd in de kijker. De helderheid van deze lampen bij daglicht is viermaal zo groot als van het dimlicht, voor nog grotere veiligheid. En dat bij een energiebesparing van 90 procent. Zoals het originele MINI accessoires betaamt is het lampontwerp fraai geïntegreerd in het MINI design
MINI dagrijverlichting LED
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: MINI dagrijverlichting LED
Ja heb ze.... zag ze laatste voor wat minder op eBay...
Edit: bevalt erg goed!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga ze ook bestellen, en kan er waarschijnlijk interessant aankomen.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
dus deze branden altijd, ook als je groot licht uit hebt, of moet je ze apart schakelen?
en de verstralers/mistlampen werken ook gewoon?
heb je er een foto van? zijn ze makkelijk zelf te monteren / aan te sluiten?louisvdd76 schreef:Ja heb ze.... zag ze laatste voor wat minder op eBay...
dus deze branden altijd, ook als je groot licht uit hebt, of moet je ze apart schakelen?
en de verstralers/mistlampen werken ook gewoon?
dus voor minder dan €314? en geschikt voor in de bumper van mijn R55 JCW?Wilcoos schreef:Ik ga ze ook bestellen, en kan er waarschijnlijk interessant aankomen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
instalatie is niet heel makkelijk volgens mij.
Ja past in jou bumper
Ja past in jou bumper

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij zijn ze bijna allemaal hetzelfde. Denk inderdaad minder dan € 314,-. Ben nu bezig met een order, als dat goed gaat ga ik meer bestellen.
Prijzen tot nu toe erg goed, afhandeling is dus nog afwachten.
Prijzen tot nu toe erg goed, afhandeling is dus nog afwachten.
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tycho heeft ze ook, en daar heb ik deze foto van...jacobaco schreef:heb je er een foto van?

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
Vette Mini trouwensBerry M schreef:Tycho heeft ze ook, en daar heb ik deze foto van...jacobaco schreef:heb je er een foto van?

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit plaatje is nog op 't rustige stuk gemaakt, Boris. Dus ik ben 't niet helemaal met je eens... Wel vind ik, als ik eraan terug denk, dat we die foto's beter een stuk eerder op die weg langs dat restaurantje hadden kunnen maken. Maar ja, toen hadden we er nog niet aan gedacht. 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik heb ze ook, ik vind ze erg mooi het is wel een aanrader om er 6000k xenon in je koplampen te prikken word dan mooi 1 geheel met je koplampen qua kleur. En als je de set net als ik bij de dealer laat instaleren spreek dan van te voren een prijs af heb ik ook gedaan. Namelijk de inbouwprijs die er voor staat (aangegeven door BMW) De monteur heeft er bij mij 4 uur overgedaan
want ze hadden het nog nooit gedaan. Dus bij Maral doen ze het noooooit meer voor die prijs hebben ze gezegd en pas op met je garantie want voor dat je weet staat er iemand bij van MINI Nederland die zegt " Dat is chiptuning jongen kijk maar er zit een chipbox ingebouwd
en dan wijzen naar de regelunit van de dagrijleds. Maar voor de rest een aanrader 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
oops, 4x €96 ex is €464 incl. btw + €317 voor het setje =€781 dat is iets te duurCasper schreef:Ik heb ze ook, ik vind ze erg mooi het is wel een aanrader om er 6000k xenon in je koplampen te prikken word dan mooi 1 geheel met je koplampen qua kleur. En als je de set net als ik bij de dealer laat instaleren spreek dan van te voren een prijs af heb ik ook gedaan. Namelijk de inbouwprijs die er voor staat (aangegeven door BMW) De monteur heeft er bij mij 4 uur overgedaanwant ze hadden het nog nooit gedaan. Dus bij Maral doen ze het noooooit meer voor die prijs hebben ze gezegd en pas op met je garantie want voor dat je weet staat er iemand bij van MINI Nederland die zegt " Dat is chiptuning jongen kijk maar er zit een chipbox ingebouwd
en dan wijzen naar de regelunit van de dagrijleds. Maar voor de rest een aanrader

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Louis kan jullie misschien helpen met een goed inbouwadresje die heeft ze bij Louis ingebouwd voor een veel vriendelijker prijsje. Of gewoon naar een dealer gaan BMW schrijft hier voor 1.5 uur voor qua montage tijd als je dat aangeeft zijn ze verplicht dit te hanteren. Dat heb ik ook gedaan en moet iets van 150 euro betalen.
Alles moet los tenminste zo schrijft BMW het voor de bumper enzo moet eraf er komt een kastje in de motorruimte en er moet een kabel getrokken worden en doorverbonden naar de hoofdkabelboomWilcoos schreef:Waarom is die nou zo moeilijk inbouwen dan?

Onze sponsors