MINI dagrijverlichting LED
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: MINI dagrijverlichting LED
Als je het adres wilt hebben laat maar horen. Hij heeft bij mij, Arianne en Coert ze ingebouwd. 2 uur werk en dan ben je voor €100 klaar.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
net bij de dealer geweest....
kosten incl. montage... €575... staat 2 uurtjes voor, a €96 ex... dus dat moet vast goedkoper kunnen (wel zo netjes uiteraard
)
kosten incl. montage... €575... staat 2 uurtjes voor, a €96 ex... dus dat moet vast goedkoper kunnen (wel zo netjes uiteraard

- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
ik meen wel dat als je deze dagrijverlichting gebruikt je achterlichten niet aanstaan. Lijkt me niet gewenst als het zo is, iemand die daar uitsluitsel over kan geven ?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat lijkt mij niet, misschien ben je in de war met een dagrij instelling?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
MINI dagrijverlichting LED
Als je het hele rondje hebt branden (dagrij) dan is de rest van je verlichting uit. Brandt de bovenste helft van de cirkel dan is ook je stads en dimlicht aan en tevens je achterlicht.
Had vandaag dealer ff gemaild. Reactie van magazijnman: deze kost jou € 292.00 incl.btw. (7% korting) dus dan moet je ze of zelf daar ophalen of ik kan ze laten opsturen á €6,95.
Montage kan bij een lokale garage gedaan worden á €100-125. Ik breng je dan in contact met die garage en ga daar niet tussen zitten.
Had vandaag dealer ff gemaild. Reactie van magazijnman: deze kost jou € 292.00 incl.btw. (7% korting) dus dan moet je ze of zelf daar ophalen of ik kan ze laten opsturen á €6,95.
Montage kan bij een lokale garage gedaan worden á €100-125. Ik breng je dan in contact met die garage en ga daar niet tussen zitten.
Laatst gewijzigd door louisvdd76 op 17 dec 2014, 18:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
De dagrijlichten moeten zo geschakeld zijn dat ze gaan branden als je 't contact aanzet en automatisch doven als je het dimlicht inschakelt. De dagrijlichten mogen niet tegelijk branden met andere verlichting aan de voorzijde (RVV 1990, art 41.). Stadslichten zijn er op de achterkant van de auto zichtbaar te laten zijn, de kenteken verlichting te laten branden en om (buiten de bebouwde kom) geparkeerde voertuigen bij donker of overdag bij slecht zicht beter te laten opvallen.
Klopt, zie regels voor dagrijverlichting:Wwaldo schreef:ik meen wel dat als je deze dagrijverlichting gebruikt je achterlichten niet aanstaan. Lijkt me niet gewenst als het zo is, iemand die daar uitsluitsel over kan geven ?
De dagrijlichten moeten zo geschakeld zijn dat ze gaan branden als je 't contact aanzet en automatisch doven als je het dimlicht inschakelt. De dagrijlichten mogen niet tegelijk branden met andere verlichting aan de voorzijde (RVV 1990, art 41.). Stadslichten zijn er op de achterkant van de auto zichtbaar te laten zijn, de kenteken verlichting te laten branden en om (buiten de bebouwde kom) geparkeerde voertuigen bij donker of overdag bij slecht zicht beter te laten opvallen.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
Zo staat bij de F56 de verlichting uit.... dus zo brand de daglicht verlichting... of het moet uit gaan als je gaat rijden 
bij de F56 brand de volledige verlichting zo... 

- martijng
- Nieuw Lid
Bericht
Hoi minifans, ben ook zeer gecharmeerd van de led drl's. Ik beschik echter niet over de mistlampfunctie waarop de dealer aangeeft ze niet te kunnen monteren.
Is iemand op de hoogte of ze met de juiste brackets technisch werkend te krijgen zijn?
Is iemand op de hoogte of ze met de juiste brackets technisch werkend te krijgen zijn?
- CooperS2005
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi, ik wil ook graag led DRL's op onze R53 (2005) op de plek van de mistlampen voor. Kan dat of zijn deze enkel voor nieuwer model?.
Kan iemand svp meer foto's toevoegen van LED DRL in plek van mistlampen voor?
Of andere mooie en betaalbare led oplossingen voor een R53?
BTW: die mini van Tycho is wel erg vet!
Brute bak!
welke velgen liggen er onder (merk, inch)?
Kan iemand svp meer foto's toevoegen van LED DRL in plek van mistlampen voor?
Of andere mooie en betaalbare led oplossingen voor een R53?
BTW: die mini van Tycho is wel erg vet!

welke velgen liggen er onder (merk, inch)?
Onze sponsors