Inderdaad, echt hard trekken!
Niet bang zijn dat het kunstof breekt.
Shag's Dark Silver R53
- Peter
- Volledig MINI minded!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53 - vraagje!
Thanks voor de antwoorden! Zover ik weet zit die kap niet geschroefd of wel? Kwestie van hard naar beneden trekken dus... ga het vanavond proberen!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
neee niet hard naar beneden, als je je handen links en rechts onder doet en naar te toe trekt komt het vanzelf los, de twee schroefjes houden de frame vast waar het front op zit..
als je alleen het front wilt, gewoon naar je toe trekken!
als je alleen het front wilt, gewoon naar je toe trekken!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sjaak er zijn DIY van hier op het forum. Ook op YouTube is er veel over te vinden. Lijkt me voor jou ideaal 

- Shag
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mission accomplished! JCW Carbon Downtubes zitten erin! Zal morgen een foto maken voor de liefhebbers.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Plaatjes bij het praatje! JCW Carbon Downtubes.

Ben er zeer blij mee!
modlijstje op p.1 ook maar eens geupdate.
Verder staat de MINI inmiddels op wintersloffen (de good old R87's) wat betekent dat de Hartge UJ's in de berging liggen. Interieur ook weer voorzien van de lelijke, maar praktische rubberen matten om de boel netjes te houden.
Nu ben ik voornemens die UJ's te laten herstellen aangezien ze helaas alle 4 wat stoeprandschade hebben waar ik me aan stoor. Nu vraag ik mij af of 'men' dit netjes voor elkaar krijgt, mede gelet op de harten van de velgen (antraciet) en de gepolijste velgranden die als het ware vlak doorlopen in de velg. Had van Louis recent een adres doorgekregen die ik in elk geval eens ga benaderen hiervoor. Mocht iemand nog meer vakbekwame mensen weten, please let me know. Afstand is niet zo'n probleem in ruil voor vakwerk. Voor de R90's die ik eerder had ben ik bij Wheelcare geweest, zeer te spreken over maar of die deze eveneens kan opknappen weet ik niet.. moet ze daar in elk geval zonder banden aanleveren, wat het lastig(er) maakt.
Stiekem lijken R95's en zelfs R90's me ook nog steeds erg lekker, alleen of ik de UJ's daarvoor eruit zou doen...
denk dat ik daar op termijn toch spijt van zal krijgen.

Ben er zeer blij mee!

Verder staat de MINI inmiddels op wintersloffen (de good old R87's) wat betekent dat de Hartge UJ's in de berging liggen. Interieur ook weer voorzien van de lelijke, maar praktische rubberen matten om de boel netjes te houden.
Nu ben ik voornemens die UJ's te laten herstellen aangezien ze helaas alle 4 wat stoeprandschade hebben waar ik me aan stoor. Nu vraag ik mij af of 'men' dit netjes voor elkaar krijgt, mede gelet op de harten van de velgen (antraciet) en de gepolijste velgranden die als het ware vlak doorlopen in de velg. Had van Louis recent een adres doorgekregen die ik in elk geval eens ga benaderen hiervoor. Mocht iemand nog meer vakbekwame mensen weten, please let me know. Afstand is niet zo'n probleem in ruil voor vakwerk. Voor de R90's die ik eerder had ben ik bij Wheelcare geweest, zeer te spreken over maar of die deze eveneens kan opknappen weet ik niet.. moet ze daar in elk geval zonder banden aanleveren, wat het lastig(er) maakt.
Stiekem lijken R95's en zelfs R90's me ook nog steeds erg lekker, alleen of ik de UJ's daarvoor eruit zou doen...

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53
Wheelcare zou mijn suggestie zijn, hebben net de gepolijste velgen onder de TT van een bekende van me weer als nieuw gemaakt. Niet goedkoop, wél goed... 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's Dark Silver R53
Die ga ik ook eens vragen ja, morgen eens wat foto's maken van de velgen en opsturen.
Onze sponsors