Echt vet man!

Bij mij is het trouwens keurig opgelost en alles is onder garantie verholpen. MINI Amsterdam heeft qua kosten nooit moeilijk gedaan en MINI Nederland ook niet de claim werd altijd per omkeerde post goedgekeurd en er zijn zelfs een hoop dingen vervangen in de hoop alles uit te sluiten. Het enigste wat erg vervelend was was het tijdsbestek, het heeft bij elkaar 4 mnd geduurd voor dat letterlijk en figuurlijk het lek boven water wasBMX schreef:Ik denk dat Bart, misschien in combi met Casper en Ryan een clubje moeten beginnen tegen MINI-NL.
Het probleem is bekend en het komt vaker voor. Er is een oplossing voor, althans, ik ga er van uit dat die er is...
Iedereen met een N18 motor moet maar eens aan zn kabelboom gaan voelen.
Bart moet even een topic met foto's maken waar je t allemaal kan zien. Hoe alles los moet enzo, stap voor stap voor de leken onder ons.
Als blijk dat hier vele MINIs dit probleem hebben, dan sta je samen sterk.
Ik heb alleen geen idee hoeveel mensen je nodig hebt om echt (juridisch) sterk te staan. Dat weet Sjaak misschien? (vast wel)
Het is een klein probleem, de ventielen, maar de (mogelijke) gevolgschade is zeer groot!
Best raar opzich.Casper schreef: het heeft bij elkaar 4 mnd geduurd voor dat letterlijk en figuurlijk het lek boven water was
Ja ik kwam terug van mijn avonddienstcoopers1987 schreef:Hey Casper,
Reed je net op de n9?
Hahaha ik heb jou niet gezien hoorcoopers1987 schreef:Gespot dus
Onze sponsors