Batje MCCS......
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Batje MCCS, ECU vol met olie....
Ja echt ellende weer dit. Maar bij Beek zeiden ze al. T kan niet veel kwaad zolang er maar geen vuil of andere zooi bij komt. Ze hadden daar een keer een bmw waar er bijna een liter olie uit de ecu kwam... die bak stond gewoon tot de rand toe vol met olie... en nooit iets van gemerkt. Duss hoort t zo. Uhm nee. Wil ik er vanaf. Ja. Dus eerst lekker op vakantie en dan zien we wel weer verder...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik heb je in mijn SYR nog wat meer info gegeven zag dit Topic niet

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Casper thanks. Wacht Ff de reactie af van de hogere pief bij mini Nederland. En als die doen alsof ze van niets weten. War!!!
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
He Bart, dat is zware kloten zeg
. Heb je eindelijk die MINI met S motor en dan dit probleem, hopen dat het toch onder enige vorm van garantie gerepareerd kan worden en dat je nog wat geld terug ziet, het gaat hier tenslotte niet om klein bedrag en daar moet dan het bedrag en de man-uren voor het bestellen/inzetten van een nieuwe kabelboom nog bij komen, damn. Enige coulance zou je toch wel verwachten van BMW/MINI.
Suc6 met de afhandeling.

Suc6 met de afhandeling.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Duurde ook zo gruwelijk lang voordat ze het distributieprobleem erkende, laat staan oploste!
Eens kijken of Sjaak (Shag) hier iets mee kan? Als MINI-NL ineens een bloedende neus heeft...Batje schreef:Casper thanks. Wacht Ff de reactie af van de hogere pief bij mini Nederland. En als die doen alsof ze van niets weten. War!!!
Oh god.. dan ken jij MINI nog nietSchroefie schreef: Enige coulance zou je toch wel verwachten van BMW/MINI.

Duurde ook zo gruwelijk lang voordat ze het distributieprobleem erkende, laat staan oploste!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Schone/niet verontreinigde olie geleid geen stroom. Pas zodra er vuil in zit, dan wordt het gevaarlijk.boris_brznjef schreef:Misschien een domme vraag maar voordat de stekkers los gingen zat de ecu ook vol met olie en daar is ook geen foutmelding uit gekomen? Schijnbaar doen ze het nog wel evenals de kabelboom
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Alex
- 4 op een rij!
Bericht
Hee,
wat lees ik nou? Het zit jou ook nooit mee he...
In elk geval wel een mooie opvolger en nu maar hopen dat het inderdaad hierbij blijft.
wat lees ik nou? Het zit jou ook nooit mee he...
In elk geval wel een mooie opvolger en nu maar hopen dat het inderdaad hierbij blijft.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je het laat vervangen, dan iig bij de dealer, anders heb je sowieso geen poot om op te staan. Het is iig niet iets waar je nog lang mee moet wachten denk ik. Kortsluiting in je ECU of DME... pfff dan is het gelijk feest!
Het is natuurlijk olie uit de motor, dat door een soort katoene bandage is geweest. Het zal niet uitermate schoon zijn. Het dus sowieso zaak om nu alles schoon te hebben.boris_brznjef schreef:Dan is er toch nog "niks" aan de hand dus voordat alles eruit en erin gaat eerst de discussie wel of niet coulance?
Als je het laat vervangen, dan iig bij de dealer, anders heb je sowieso geen poot om op te staan. Het is iig niet iets waar je nog lang mee moet wachten denk ik. Kortsluiting in je ECU of DME... pfff dan is het gelijk feest!
) | bar-end mirrors

- speedy
- NMC Legend
Bericht
denk je het veilige/probleem arme n18 blokje te hebben .....
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zal na de wintersport eens een topic in elkaar gaan sleutelen met tekst en uitleg en om snel te controleren of meerdere dit ook hebben. Eerst een weekje weg naar Oostenrijk. Want er ligt sneeuw dus we kunnen er weer tegen 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Hahaha ook vandaag het MINI aansteeklont gekregen?
Een paar mnd. geleden zou ik hem gebruikt hebben
Wel toepasselijk dat ze dat als kaart gebruiken

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou het is weer update tijd.
Met het ECU verhaal ben ik nog niet klaar. Al wordt ik helemaal simpel van Mini NL.
Die scoren iig geen punten. Maar F it. Tijd voor leuke dingen.
Eerst stickers, want ook deze Mini moet een snor hebben. Net zoals de Oen.

Hierna heeft de clubbie zijn eerste echte grote rit gehad. Wintersport.
En dit was me toch een feest haha. Heerlijk ff er tussen uit na al het gezeik met werk en nog veel meer.

Heerlijke week in Sölden gehad. Was er echt ff aan toe.
Verder is er ook nog het een en ander gedaan aan de Mini. Hij is gewassen
Van binnen en van buiten. Heerlijk zo'n was straat waar ze alles goed doen.

Maar na een weekje wintersport was het wel echt nodig.
Daarna kwam ik op het forum een Forge BOV tegen. Net opgehaald en ook maar meteen erin gezet.
Dit was alleen iets meer werk dan ik gedacht had.......
Wat een ELLENDE zeg.... Niets paste zoals ik wilde. Maaaaar met een beetje geweld en een vijl kom je een heel eind

Waarom een vijl. Nou omdat de BOV net niet samen paste met het vacuüm ding. Zie hier het probleem

Maar na wat gedoe paste het toch eindelijk.
Het lijkt nu net of er een boze slang onder de Mini vast zit haha. In de auto klinkt het nog niet zo geweldig maar we gaan het morgen zien op weg na werk.
Verder nog nieuwe schijven etc besteld want die zijn ook aan vervanging toe. Dus dan maar meteen goed toch

Over werk gesproken. Ook daar zit hopelijk snel verandering in. Heb een nieuwe functie op het oog en hopelijk gaat dat iets worden. Maar dat moeten we helaas nog even afwachten.
Met het ECU verhaal ben ik nog niet klaar. Al wordt ik helemaal simpel van Mini NL.
Die scoren iig geen punten. Maar F it. Tijd voor leuke dingen.
Eerst stickers, want ook deze Mini moet een snor hebben. Net zoals de Oen.

Hierna heeft de clubbie zijn eerste echte grote rit gehad. Wintersport.
En dit was me toch een feest haha. Heerlijk ff er tussen uit na al het gezeik met werk en nog veel meer.

Heerlijke week in Sölden gehad. Was er echt ff aan toe.
Verder is er ook nog het een en ander gedaan aan de Mini. Hij is gewassen

Van binnen en van buiten. Heerlijk zo'n was straat waar ze alles goed doen.

Maar na een weekje wintersport was het wel echt nodig.
Daarna kwam ik op het forum een Forge BOV tegen. Net opgehaald en ook maar meteen erin gezet.
Dit was alleen iets meer werk dan ik gedacht had.......
Wat een ELLENDE zeg.... Niets paste zoals ik wilde. Maaaaar met een beetje geweld en een vijl kom je een heel eind

Waarom een vijl. Nou omdat de BOV net niet samen paste met het vacuüm ding. Zie hier het probleem

Maar na wat gedoe paste het toch eindelijk.
Het lijkt nu net of er een boze slang onder de Mini vast zit haha. In de auto klinkt het nog niet zo geweldig maar we gaan het morgen zien op weg na werk.
Verder nog nieuwe schijven etc besteld want die zijn ook aan vervanging toe. Dus dan maar meteen goed toch

Over werk gesproken. Ook daar zit hopelijk snel verandering in. Heb een nieuwe functie op het oog en hopelijk gaat dat iets worden. Maar dat moeten we helaas nog even afwachten.
Onze sponsors