Ik heb 'm van Dick (JBcola) gekocht, maar weet hoe hij eraan gekomen is.Ginoceros schreef:Heb jij die strut destijds rechtstreeks van me gekocht of is dat via via gegaan ?
De 2 liter SD van Peet - The End
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Ginoceros' Cooper S .... op zoek ???
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Koop mijn Clubaru! Ben je gelijk klaar 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ha Rob, die komt niet door de commissie hier thuis en je hebt die giga mooie stoelen er al uitgemikt !!

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Morgen eindelijk maar eens op pad na wekenlang alle advertenties uit mijn hoofd te hebben geleerd.
Spannend daggie !
Spannend daggie !
- speedy
- NMC Legend
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eén van de allerlaatste superdikke 1e gen cabrio kopen van 2008 met 90.xxxkm?

- speedy
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Hoe moet dat dan met de Eifel-tripjes?????peter schreef:Eén van de allerlaatste superdikke 1e gen cabrio kopen van 2008 met 90.xxxkm?![]()

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tempting maar de directie is geen fan van een cabrio !! zou wel ideaal zijn want heb nog een a1 in de aanbieding of werk je niet meer bij die toko ?peter schreef:Eén van de allerlaatste superdikke 1e gen cabrio kopen van 2008 met 90.xxxkm?![]()

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pas d'r op hè Peter..
Edit: Ik zie dat ik al te laat ben..
peter schreef:Eén van de allerlaatste superdikke 1e gen cabrio kopen van 2008 met 90.xxxkm?![]()

Pas d'r op hè Peter..

Edit: Ik zie dat ik al te laat ben..

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee werk nu bij een andere toko Ché, maar goed onthouden!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Gewoon die A1 eruit.... Weet je wat voor een geluid die Cabbie maakt in de bergen.....Ginoceros schreef:Tempting maar de directie is geen fan van een cabrio !! zou wel ideaal zijn want heb nog een a1 in de aanbieding of werk je niet meer bij die toko ?peter schreef:Eén van de allerlaatste superdikke 1e gen cabrio kopen van 2008 met 90.xxxkm?![]()
![]()

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die staat te koop maar wil nie vlotten.
Enneh ... dat open rijden doen we al oppe motor he !
Hebben jullie er ervaring met Klijn Minis ? Veel import ?
louisvdd76 schreef:Gewoon die A1 eruit.... Weet je wat voor een geluid die Cabbie maakt in de bergen.....Ginoceros schreef:Tempting maar de directie is geen fan van een cabrio !! zou wel ideaal zijn want heb nog een a1 in de aanbieding of werk je niet meer bij die toko ?peter schreef:Eén van de allerlaatste superdikke 1e gen cabrio kopen van 2008 met 90.xxxkm?![]()
![]()
Die staat te koop maar wil nie vlotten.
Enneh ... dat open rijden doen we al oppe motor he !
Hebben jullie er ervaring met Klijn Minis ? Veel import ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Had gehoopt bij Klijn te slagen vandaag maar zijn er niet uitgekomen !!
Wie maakt me los van een mooie A1 proline S met 18inch rotorvelgen en de volle mikmak erop en eraan ?!!

Wie maakt me los van een mooie A1 proline S met 18inch rotorvelgen en de volle mikmak erop en eraan ?!!

Laatst gewijzigd door ginoceros op 29 dec 2014, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors