De 2 liter SD van Peet - The End
- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Had ik al verteld dat de A1 fabrieksgarantie tot 2016 heeft?
Re: Ginoceros' Cooper S .... op zoek ???
Ikke niet ....speedy schreef:ik ken er meer die de a1 wel willen verkopen....
Had ik al verteld dat de A1 fabrieksgarantie tot 2016 heeft?

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben toch ook in Duitsland aan het kijken en wanneer ik een aantal clubmannen vanaf 2011 met alle toeters en bellen erop door diverse bpm calculators haal dan zie ik maximaal 2000 aan bij te betalen bpm. Dit klinkt/voelt voor mij als weinig.
Ervaring van andere importeerders is welkom !!
Ervaring van andere importeerders is welkom !!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
2011 met maar 2000 bpm lijkt mij erg weinig maar anders check dit ff bij autotelex dan weet je het zeker.
Ik heb voor mijn coupe bijna 4000 euro bpm betaald (2012 wel hoger CO uitstoot)
ik heb voor die tijd de bpm calculator van autoweek gebruikt en die kwam iets lager uit als daadwerkelijk te betalen bpm maar wel een goede richtlijn.
Ik heb voor mijn coupe bijna 4000 euro bpm betaald (2012 wel hoger CO uitstoot)
ik heb voor die tijd de bpm calculator van autoweek gebruikt en die kwam iets lager uit als daadwerkelijk te betalen bpm maar wel een goede richtlijn.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die van autoweek heb ik ook gebruikt en krijg daarvan als het goed is binnen 24 uur ook een opgave met 6 berekeningen. Autotelex ook even getjekt.
De globale (niet betaalde) versie van autotelex geeft voor een clubman s hampton van 2011, 1800 aan bpm aan....
De globale (niet betaalde) versie van autotelex geeft voor een clubman s hampton van 2011, 1800 aan bpm aan....
- speedy
- NMC Legend
Bericht
klopt wel want heb net ff bij autoweek gecheckt 
kom op 1828 als ik toelating op 1-1-2011 zet voor clubman s met chili pakket.
laat het max 2000 zijn met wat extra's

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je de stappen via autotelex gaat doorlopen kun je er dan vanuit gaan dat op basis vd uitvoering en de opties die bijvoorbeeld in het Hampton pakket zitten, deze al in de prijsstelling zijn meegenomen of moet je ze allemaal apart gaan aanvinken bij de opgave ? wat ik bedoel is eigenlijk hoe weet je wat al in de berekening is meegenomen en wat niet ?speedy schreef:klopt wel want heb net ff bij autoweek gecheckt
- speedy
- NMC Legend
Bericht
als het een hamton is dan als hamton aangeven (alle extra's tov standaard zijn allemaal al berekend) maar is het een normale cooper s dan gewoon alles los aanvinken.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dus ja alle extra's in een bepaald pakket zijn meegenomen 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hmmm blijkt toch een lastiger puzzeltje want op deze hampton zitten meer opties dan andere dus ff opzoeken wat er precies wel en niet in dat pakket zit. Tis vgl mij een chili met extra's en nee ik heb het niet over eten !!speedy schreef:dus ja alle extra's in een bepaald pakket zijn meegenomen

- speedy
- NMC Legend
Bericht
je hoeft ook niet echt alles op te geven maar wel de dingen die duidelijk zichtbaar zijn 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb je nog steeds een CVO nodig bij import ?
dank voor alle hulp Speedy, ik heb eerder geimporteerd maar toen (jaaaaaren geleden) liepen de doaunebeambten nog de wagen door op zoek naar opties. Vgl mij is dit tegenwoordig niet meer en gaan ze puur af op de lijsten vd fabrikant ?speedy schreef:je hoeft ook niet echt alles op te geven maar wel de dingen die duidelijk zichtbaar zijn
Heb je nog steeds een CVO nodig bij import ?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zou niet weten wat een cvo is dus denk het niet :-)
je hebt de papieren van de auto nodig incl de autotelex aangifte en ze lopen alleen ff rond de auto op chassis nummer en km stand te controleren dus idd aan de hand van je aangifte betaal je bpm en als je met 22" ipv stalen wielen aankomt zullen ze vast moeilijk doen maar normaal gesproken niet.
Ik had voor recaro's half leder interieur aangegeven en kijken nergens naar hoor.
je hebt de papieren van de auto nodig incl de autotelex aangifte en ze lopen alleen ff rond de auto op chassis nummer en km stand te controleren dus idd aan de hand van je aangifte betaal je bpm en als je met 22" ipv stalen wielen aankomt zullen ze vast moeilijk doen maar normaal gesproken niet.
Ik had voor recaro's half leder interieur aangegeven en kijken nergens naar hoor.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Certificaat van oorsprong, werd/wordt door fabrikant afgegeven en had je vroegah nodig bij import.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon Vd duurste uitvoering uitgaan, maar volgens mij maakt dat met nieuwe bpm berekeningsprogramma helemaal niks meer uit omdat het op CO uitstoot wordt berekend. :-)

Onze sponsors