Brana's Cooper S R53 HB (Back to MINI)
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Na 1,5 jaar weer Audi gereden te hebben toch weer terug naar een MINI gegaan. Het is weer een HB geworden. Deze is uit 2006 met 100.000 op de teller. Met leuke opties.
Oa met stoelverwarming, aparte tellers (oliedruk en olietemp) zwarte dakhemel en stylen.
Auto verkeerd in gehele originele staat en dealer onderhouden. Maar origineel blijft deze niet
.
Wat onderweg is al:
- Milltek uitlaatsysteem
- Cobra Evo-R schroefset
- Sidemarkers voorzijde
- Works pook en handrem
- Wielen
- Korte antenne
Sinds vandaag works stuur erin gezet (leer/alcantara)
Verder ga ik deze nog motorisch aanpakken en veel modden
Hier wat foto's van de Mini en Audi en mijn hobby auto Renault en mijn vriendin haar Mini. Meer foto's zullen volgen.

Re: Brana's Cooper S R53 HB (Back to MINI)

Oa met stoelverwarming, aparte tellers (oliedruk en olietemp) zwarte dakhemel en stylen.
Auto verkeerd in gehele originele staat en dealer onderhouden. Maar origineel blijft deze niet

Wat onderweg is al:
- Milltek uitlaatsysteem
- Cobra Evo-R schroefset
- Sidemarkers voorzijde
- Works pook en handrem
- Wielen
- Korte antenne
Sinds vandaag works stuur erin gezet (leer/alcantara)
Verder ga ik deze nog motorisch aanpakken en veel modden

Hier wat foto's van de Mini en Audi en mijn hobby auto Renault en mijn vriendin haar Mini. Meer foto's zullen volgen.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom back... WOW die GT turbo is old school... Dat was een van de autotjes waarvan ik droomde toen ik kleine was..
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Haha dank jullie wel! Ik ga zaterdag compomotives halen voor de Mini.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar is ie weer!
Even wat anders; heb je die Evo-R set van Wilco overgenomen? Perfecte set alleen passen (tot zover ik weet) de camberplaten aan de voorzijde niet op een R53. Die set van Wilco is een R56 (2nd gen) set.
Even wat anders; heb je die Evo-R set van Wilco overgenomen? Perfecte set alleen passen (tot zover ik weet) de camberplaten aan de voorzijde niet op een R53. Die set van Wilco is een R56 (2nd gen) set.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Klopt, de set moet nog komen. Had hierover al contact gehad met Coen, komen de juiste op nog.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
welcome back kerel!
gelijk een goede gescoord lees en zie ik!:D
zelfde compomotives als je vriendin?!
gelijk een goede gescoord lees en zie ik!:D
zelfde compomotives als je vriendin?!
- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Dank je man! Ja hij bevalt zeker met de opties. Ik ga zaterdag type th810 halen.
Bij die van mijn vriendin zijn Azev's A 17x8.
Bij die van mijn vriendin zijn Azev's A 17x8.
Onze sponsors