De 2 liter SD van Peet - The End
- Brightness
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Ginoceros' zoektocht is voorbij ....
Genoteerd ! Heb jij nog een Gp intercooler liggen ?Lars Temmink schreef:Gefeliciteerd ben benieuwd naar de foto's! Mooi mod lijstje trouwens![]()
En als je weer struts gaat maken houd ik mij aanbevolen

Laatst gewijzigd door ginoceros op 03 jan 2015, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd met je nieuwe auto, Che! Veel plezier met sleutelen...
Open je een nieuw topic, of ga je in dit topic verder?

Open je een nieuw topic, of ga je in dit topic verder?
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice! Toch weer aan de R53, lekker Che!! Benieuwd naar je nieuwe apparaat! 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Berry, Peet zal binnenkort wel een SYR vd nieuwe aanmaken, kan ik hier verder blijven lullen
Nix anders dan regen dus weinig klooien vandaag. Toch maar alvast een piccie vd verkoper.

Oja, de Milltek is ook besteld. Moet zeggen dat tuningparts een erg mooie aanbieding voor het systeem heeft die ver beneden de gemiddelde prijs ligt !
Nieuw gekocht of ergens anders vandaan ? pm me anders even want zoek er ook nog een voor niet teveel geld ... ahum .....Lars Temmink schreef:Ik heb hem nog niet.. Maar krijg m wel binnen ja! Alleen blijft ie wel voor mijtenzij een offer i can't refuse!
@Berry, Peet zal binnenkort wel een SYR vd nieuwe aanmaken, kan ik hier verder blijven lullen

Nix anders dan regen dus weinig klooien vandaag. Toch maar alvast een piccie vd verkoper.

Oja, de Milltek is ook besteld. Moet zeggen dat tuningparts een erg mooie aanbieding voor het systeem heeft die ver beneden de gemiddelde prijs ligt !
Laatst gewijzigd door ginoceros op 03 jan 2015, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hee Shag, die jcw downtubes staan helemaal niet mooi in jouw Mini ... kunt ze beter aan mij verkopen ...Shag schreef:Nice! Toch weer aan de R53, lekker Che!! Benieuwd naar je nieuwe apparaat!

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog niet op korte termijn maar ik ga ze vrijwel zeker weer maken ja.Lars Temmink schreef:Gefeliciteerd ben benieuwd naar de foto's! Mooi mod lijstje trouwens![]()
En als je weer struts gaat maken houd ik mij aanbevolen
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn er eigenlijk nog contacten met Timmermans BMW in Duitsland ? Destijds kochten we veel via Benito die daar werkte ?
Thanks zal us efkes tjekken. Waar kun je die kopen ?boris_brznjef schreef:Gefeliciteerd!
Zou ook even kijken naar de dave f optie voor de luchtfilter box
Zijn er eigenlijk nog contacten met Timmermans BMW in Duitsland ? Destijds kochten we veel via Benito die daar werkte ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jij had toch nog een jcw box liggen ?
OOO Dave is iemand van forum hier ofzo ?boris_brznjef schreef:Zelf makenis goed te doen weet alleen niet hoe
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Had vorige keer een M7 filter
Ow dus die moet ook "ingeleerd" worden bij dealer ?boris_brznjef schreef:Dave is iemand van een Engels forum.Ginoceros schreef:OOO Dave is iemand van forum hier ofzo ?boris_brznjef schreef:Zelf makenis goed te doen weet alleen niet hoe
Klopt ik heb een jcw box met alle elektronica en al
Had vorige keer een M7 filter
Onze sponsors