Yep, maar geen BMW ...restless schreef:Che, doe ik zeker, goed advies kan ik gebruiken.
Je hebt ook motor ervaringen??

Yep, maar geen BMW ...restless schreef:Che, doe ik zeker, goed advies kan ik gebruiken.
Je hebt ook motor ervaringen??
Dit beeld liet natuurlijk niet lang op zich wachten.....Ginoceros schreef:Thanks, eerst maar eens alle euveltjes oplossen.
Vanmorgen met starten hoorde ik een ratel tijdens het indrukken vd koppeling dus wrschijnlijk slecht druklager en olievlekje onder de wagen.
Als het idd het lager is zal dit op termijn vervangen moeten worden. Auto opgebokt en drooggemaakt aan onderzijde en na een stuk rijden blijkt de lekkage bij de olie aftapplug te zitten. Aftapplug lijkt er zelfs scheef in te zitten ... beunhaas garagebedrijven .... vgl week maar even olie verversen en kijken wat er aan te doen is.
Lampje airbags gereset en is voorlopig uit. Als het terugkomt dan ff de kabeltjes doorlussen.
CV motor rechterdeur doet het wel maar krijgt het mechanisme niet ontgrendelt ... hoe krijg ik het sluitmechanisme uitgebouwd ? lijkt erop dat de raamgeleiding er zelfs uit moet hiervoor ?
Was heftig koud vandaag op de oprit !!
Kwiebje nog even op bezoek gehad, was weer gezellige Bas !
En natuurlijk een piccie om het stoepsleutelgevoel weer te laten herleven![]()
![]()
... hebben ze ook nog de letters en cijfers van mijn kentekenplaat gejat .....
Klopt wordt een aardig gepiel !!! Zal maar vast een nieuwe mechanisme bestellen want is vgl mij een veel voorkomend probleem.BurnoutBram schreef:Toen ik jou bericht las ging ik het filmpje voor je terugzoeken maar ik vind het niet meer? Heb jij het wel gevonden? De deurvanger kreeg je er maar op één bepaald -rot- manier uit als ik het mij goed herinner..
Yep, vanmorgen ! Succes morgen maar denk wel dat ik al weet waar jullie mee thuiskomen2Kaatjes schreef:Goed bezig weer! Al afscheid genomen van de A? Mss tot morgen
Onze sponsors