De velgen waren alleen helemaal aan gort gereden en er zit een flink deukje links van de tankdop. Dat was niet bepaald netjes als ik heel eerlijk ben. Maar wel een auto met mogelijkheden!

MR
Klopt, stond vorig jaar te koop op marktplaats.Let's MINI schreef:Volgens mij is het ook een MINI met 240 pk ofzo.. Dacht ik hoor, deze auto heeft wel bij heel veel bedrijven te koop gestaan, zag um namelijk vorige jaar al op marktplaats staan deze auto...
hein schreef:hey daar is die weer mijn eerste coopers en 2 de mini, nieuw afgeleverd op 1 augustus 2003 bij renova, en in oktber 2004 weer ingeruild bij renova voor een cooper cabrio, had toen 48000 km op de teller, was echt een supermini, besteld als coopers met chili pakket extra geblindeerde ramen en telefoonvoorbereiding, na aflevering gelijk voorzien van 18" toora velgen, ap 35mm verlagings veren pipercross luchtfilter en en playmini uitlaat, een paar maanden later voorzien van aeroskirts en is een daagje bij MTH geweest voor software en pouli upgrade, vermogen op de bank bij MTH was 223 pk, uitdrrai heb ik hier nog liggen, heb toen ook voor de gein de works emblemen erop geplaktdus een echte works is het echt niet!!!! als extra veiligheid een setje brembo GT remmenset gemonteerd met zwevende schijven!! nieuwe waarde was 37000 euro
bernard van renova was ook al gebeld voor deze mini een paar weken geleden, want ze vonden de specs een beetje vaag, in dec 2004 is die door verkocht door renova aan een klant in kaatsheuvel en tot zomer 2005 bij renova in onder hoeud geweest, daarna is die door verkocht aan een autohandelaar in boxtel, en toen was die in eens
door willians getuned naar 250pk, had porsche remmen en van eerste eigenaar, en stond te koop op marktplaats voor 28000 euro , daarna is die uit het zicht verdwenen, en nu dus weer opgedoken![]()
kort om de prijs van 22000 euro is absoluut te veel, zeker als er schade aan is, zelf heb ik nooit schade gereden, of gehad, toen ze bernard belden van kerkhof heeft die gezegd niet meer dan 17500 euro voor geven..
Onze sponsors