Coen's Tweede Projectje!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Coen
yup... gewoon met een dremelMiniMatt schreef:Haha , ja weer te snel gelezen he...Je had de strip verwijderd die inderop zit. Ja dat ga ik ook wel doen denk ik, want als ik een keer over een drempel schaaf is het idd alleen die strip... Makes all the difference! Gewoon met een dremel doen?

Coen
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja hij wordt steeds wéér mooier hè, ik vind die verlaging echt 'tha bomb'
Ben wel benieuwd naar een close-upje van je sierstukjes! Heb je de originele afgezaagd ofzo?
En die photoshoot moet we ook maar eens snel gaan doen met iDD
En wat betreft het stripje/lipje onder de bumper, die moet er bij mij ook maar eens vanaf dan kunnen we iets meer tempo houden in bedrempeld gebied! Dus mocht iemand een dremeltje en een klein uurtje hebben......

Ben wel benieuwd naar een close-upje van je sierstukjes! Heb je de originele afgezaagd ofzo?
En wat betreft het stripje/lipje onder de bumper, die moet er bij mij ook maar eens vanaf dan kunnen we iets meer tempo houden in bedrempeld gebied! Dus mocht iemand een dremeltje en een klein uurtje hebben......

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
de sierstukjes die er op zaten kun je er zo afhalen met een imbus sleutel
nieuwe gaan er ook zo op..
Deze zijn te krijgen bij de dealer..
En die foto shoot moet snel maar dat komt wel na mijn tentamens en als idd zijn auto klaar heeft... OF we doen weer een mega fotoshoot

Coen
Ralph-cooper schreef:Ja hij wordt steeds wéér mooier hè, ik vind die verlaging echt 'tha bomb'![]()
En wat betreft het stripje/lipje onder de bumper, die moet er bij mij ook maar eens vanaf dan kunnen we iets meer tempo houden in bedrempeld gebied! Dus mocht iemand een dremeltje en een klein uurtje hebben......![]()
![]()
de sierstukjes die er op zaten kun je er zo afhalen met een imbus sleutel

Deze zijn te krijgen bij de dealer..
En die foto shoot moet snel maar dat komt wel na mijn tentamens en als idd zijn auto klaar heeft... OF we doen weer een mega fotoshoot

Coen
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Coendek heeft eigenlijk wel gezegd wat ik wou zeggen... Maar toch is het misschien verstandig om niet de hele strip te verwijderen. Misschien de helft ofzo... Want vaak raak ik ook maar NET een drempel als het gebeurt. Kan er altijd nog meer afhalen...
peter schreef:Als je die strip weghaalt is de volgende keer dat je een schrapend geluid hoort je bumper beschadigd. Hou dat wel in het achterhoofd, Minimatt!
Coendek heeft eigenlijk wel gezegd wat ik wou zeggen... Maar toch is het misschien verstandig om niet de hele strip te verwijderen. Misschien de helft ofzo... Want vaak raak ik ook maar NET een drempel als het gebeurt. Kan er altijd nog meer afhalen...
Onze sponsors