Ja precies, ik ben nu vanaf juni gespreid bezig om de onderhoud achterstand in te lopen.
Alleen het front naar voren halen is op zich niet heel veel werk inderdaad, wél in combinatie met carterpan, riem, dynamo en stuurbekr-ventilator
leuk om te volgen man
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik hou veel werkzaamheden bij met een fotorapportage op een picasalinkje maar plaats dat niet allemaal hier. Als je het leuk vindt stuur ik het linkje per mail. Mocht jij zoiets ook hebben dan hou ik me aanbevolen, altijd leerzaam.
Ik zag trouwens dat je ook motor rijdt en dat is ook een grote hobby van mij en Peet. Zit hier vlak bij de Eifel dus regelmatig met een maat op mijn CB1000R even naar de speeltuin.
Re: Ginoceros' MCS, Milltek hangt !
Ik had jouw topic idd ook gezien. We zijn lekker bezig toch ??Gp0029 schreef:Ja precies, ik ben nu vanaf juni gespreid bezig om de onderhoud achterstand in te lopen.
Alleen het front naar voren halen is op zich niet heel veel werk inderdaad, wél in combinatie met carterpan, riem, dynamo en stuurbekr-ventilator
leuk om te volgen man

Ik zag trouwens dat je ook motor rijdt en dat is ook een grote hobby van mij en Peet. Zit hier vlak bij de Eifel dus regelmatig met een maat op mijn CB1000R even naar de speeltuin.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 16 jan 2015, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Heel dapper mannen! Maar als je dit zo doet heb je hem wel klaar in September... daar ben ik niet bang voor.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ginoceros' MCS, Milltek hangt !
Laatst gewijzigd door louisvdd76 op 18 jan 2015, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker klusje mannen.
Je weet in ieder geval wel wat je met je vrije tijd aan moet.
Stuur je er ook nog wel eens in?

Save a tree, eat a beaver

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Peet rijdt er voornamelijk in .... ik mag niet ...
Net als jij zijn we herintredersWint schreef:Lekker klusje mannen.

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aha, ik zit het net terug te lezen. Leuk man! Beetje knutselen joh.

Save a tree, eat a beaver

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pokkewerk ... streepjes eraf gepeuterd met föhn ... heb geen vingertoppen meer over. Tevens aerogril motorkap alvast gemonteerd. Zoek nog een zwarte brievenbus.

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mooi hoor

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks, stuur jij me nog wat pics en info ?Lars Temmink schreef:Dik!

- restless
- 4 op een rij!
Bericht
Fotogeniek zo in dat metalgrey, aerogril in black. Met een zwarte scoop erbij nog mooier. Ik dacht net andersom, een chroom scoop is misschien ook mooi. Dinsdag eindelijk kenteken....
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geld vliegt in razend tempo mijn beurs uit ... zwarte hoodscoop, aerobumpert en R56S remmen + schijven zijn besproken en zullen er op termijn alllemaal opkomen.
Onze sponsors