Speedy Coupe JCW
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Speedy coupe JCW
Dat van die stoelen heb je ook met de normale stoelen die ik heb. Dus ik heb hem altijd 1 klikje voor het eind dan heb je er geen last van. Op het coupe forum zijn er die een stukje zwart vilt tegen het achterschot hebben geplakt dan is het ook weg.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb vandaag is gekeken hoe het nou komt en de stoel zit tegen de gordelhouder aan dus zou je daartussen wat moeten plakken ....
- Marbruin
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik herken het, is inderdaad heel vervelend als het regent of geregend heeftspeedy schreef:
-als auto nat is en je wil de achterklep open doen dan stroomt het water in de naden van de kofferruimte en zeikt het naar binnen
- speedy
- NMC Legend
Bericht
in de regen doe ik de klep niet meer open.
passagiers gordel word altijd gebruikt of er nou wel iemand of niemand zit.
En de stoel vast lassen en de problemen zijn de wereld uit :-)
passagiers gordel word altijd gebruikt of er nou wel iemand of niemand zit.
En de stoel vast lassen en de problemen zijn de wereld uit :-)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
oh ja nog 1 irritatie dingetje is dat er water onder de spoiler blijft na het wassen en er dagen later nog druppels uit komen :-)
Zet er standaard na het wassen de stofzuiger op of blaas met compressor alle water weg :-)
Zet er standaard na het wassen de stofzuiger op of blaas met compressor alle water weg :-)
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij ons werkte Bluetooth altijd al, gewoon je telefoon verbinden met de auto dan staat je telefoon onder media daar kun je je muziek kiezen
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja je moet eerst nog telefoon configureren kiezen en dan audio aanvinken en dan doet die het ja.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Klopt ik ook niet mocht het iets in de koffer leggen, lang leven het skiluikjespeedy schreef:in de regen doe ik de klep niet meer open.

- Hansjonker
- Leerling Mini lid
Bericht
Kijk ..... Zijn weer hele mooie carbon onderdelen ! Wordt ie nog mooier .. Haha
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
De beruchte puntjes op de I, de kersen op de taart.
Heel mooi Speedy !!!
Heel mooi Speedy !!!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonde man.. Laat de Originele JCW pook met rode tekst erop zitten. Zier er VEEEEEEEL beter uit dan zo'n rare dildo.speedy schreef:morgen deze monteren 8-)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik dacht ook altijd zo Tycho 
maar nu ik aantal dingen carbon heb en de stoelen en dash alcantara is het wel een hele mooie match 8-)

maar nu ik aantal dingen carbon heb en de stoelen en dash alcantara is het wel een hele mooie match 8-)
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors