NewMINIclub goes....... THE ALPS (inschrijving gesloten)
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Re: NewMINIclub goes....... THE ALPS
Misschien moeten we even met iedereen die overweegt om vooraf in Venlo te overnachten, gezamenlijk bij één hotel afspreken. Ik las iets over een Herberg in een dorpje op 10 minuten van Venlo.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb niet zo'n grote tuin !!! de Herberg ligt aan een gezellig plein met meerdere cafes en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Bij mooi weer kunde 's avonds nog gezellig terrasje pakken en nee ik heb er geen aandelen in ...louisvdd76 schreef:Allemaal een tent bij jou in de tuin?Ginoceros schreef:Woon op zo'n 10km van Venlo, plaatsje Beesel.

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe ver wonen jullie dan allemaal van Venlo af? Hoe laat is het geschatte vertrekuur?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Vertrektijd zal rond 7.30 uur worden zijn we een beetje relaxte tijd bij jhet hotel.
Laatst gewijzigd door louisvdd76 op 21 jan 2015, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

1:30 uur tot 1:45 uur, afhankelijk van de drukte op de weg.BurnoutBram schreef:Hoe ver wonen jullie dan allemaal van Venlo af? Hoe laat is het geschatte vertrekuur?

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh ik ook zoiets
iets minder lang. Daar blijf ik niet voor slapen 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
in een uurtje sta je bij Venlo... in die tijd die jij noemt sta ik in Genk in België
Via waar rij jij naar VenloH en S schreef:1:30 uur tot 1:45 uur, afhankelijk van de drukte op de weg.BurnoutBram schreef:Hoe ver wonen jullie dan allemaal van Venlo af? Hoe laat is het geschatte vertrekuur?

in een uurtje sta je bij Venlo... in die tijd die jij noemt sta ik in Genk in België
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
He verrek, ben dan met de auto! Sorry, ik reken in vrachtwaggeltijden!
Met de auto maar een uurtje inderdaad. 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
google maps : Wierden > Venlo 1 uur 37 minuten
google maps : Nijmegen > Gen 1 uur 20 minuten
het verschil zit in de ligging van de snelwegen. maar ook gewoon 137 km tov 187 km
Ik moet ook 1:45 uur rijden tot aan venlo. Nog even nadenken waar ik wil slapen.
google maps : Nijmegen > Gen 1 uur 20 minuten
het verschil zit in de ligging van de snelwegen. maar ook gewoon 137 km tov 187 km
Ik moet ook 1:45 uur rijden tot aan venlo. Nog even nadenken waar ik wil slapen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Als het vroeg en rustig op de weg is dan kan het wel sneller. Dat kost alleen zoveel geld als je onderweg op de foto wordt gezet. 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hier alvast een voorbereiding voor wanneer we met tig minis door de alpentunnels schallen

Gr, Marcel
Onze sponsors