Duncan's R53 JCW
- DionHPT
- Enthousiast
Bericht
Re: Mini R53 JCW
Super gaaf zo met die verlaging! Bullets blijven echt hele vette stock wielen op een R53!
Mini Cooper S - 17% Cravenspeed Pulley - DaveF airbox - Powered by Gyeon Quartz
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
ja inderdaad! vond je kniptang nog handiger hahaShag schreef:Was ff gezellig vanmor-, ehrr vanmiddag chef! Mooi om die bolide in het echt te zien. Die stoelen zitten echt als gegoten! P.s. maar goed dat ik een schaar had liggen! Handig werk!![]()

bedankt! iedereen is heel enthousiast over deze wintervelgen maar vind het persoonlijk wel meevallen wil van de zomer of mijn velgen van pagina1 zwart laten coaten of OEM GP velgen en dan ook in het zwart, wel gewoon 18' dusDionHPT schreef:Super gaaf zo met die verlaging! Bullets blijven echt hele vette stock wielen op een R53!

voor mijn SYR; viewtopic.php?f=3&t=35793

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
nog even een update, vandaag terug gekomen van een uitstapje met mijn vriendin naar Antwerpen, wat een ramp om daar te rijden, eenmaal daar aangekomen toch te onrustig en dus naar Maastricht doorgereden, soort van 'roadtrip' idee dus haha
best flink doorgereden, paar keer de 200+ gezien, rempedaal voelt nu ook een stuk harder aan, was de remmen nog aan het inremmen, had de blokken opgeschuurd omdat RabbitGT en ik niet wisten welke schijf links of rechts was, nu helemaal top dus
eenmaal thuis gekomen, lag er het verwachte pakketje van Davy, de armsteun
gelijk gemonteerd en het interieur even schoongemaakt,

ga nu 'even' sparen voor een soort van motorrevisie, wil de ketting+spanners en geleider+cilinderkoppakking+carterpanpakking+ODP sernsorpakking+kleppendekselpakking vervangen, dit allemaal preventief, heb al 180.000km op de teller staan en wil gewoon dat alles het goed blijft doen, heb geen rare bijgeluiden oid. en wil dit ook zo houden.
als de kop eraf is voor de pakking dan ga ik ook beoordelen of er misschien wat aan de cilinderwand moet gebeuren als die rare krassen heeft bijvoorbeeld, ga er natuurlijk niet vanuit maar wie weet!
zal dus even iets minder actief zijn met het 'modden' van de Mini
weet er iemand trouwens nog een adresje voor stickers op de remklauw? heb een tijd geleden een Mini gezien met 'skittel' remmen als ik me niet vergis op dit forum, zou zelf wel M&M op de remmen willen hebben of iets in die richting, weet iemand van wie die auto hier wel of niet is? dan neem ik even contact met hem op
bedankt Speedy!speedy schreef:mooie cockpit zo 8-)
nog even een update, vandaag terug gekomen van een uitstapje met mijn vriendin naar Antwerpen, wat een ramp om daar te rijden, eenmaal daar aangekomen toch te onrustig en dus naar Maastricht doorgereden, soort van 'roadtrip' idee dus haha

best flink doorgereden, paar keer de 200+ gezien, rempedaal voelt nu ook een stuk harder aan, was de remmen nog aan het inremmen, had de blokken opgeschuurd omdat RabbitGT en ik niet wisten welke schijf links of rechts was, nu helemaal top dus

eenmaal thuis gekomen, lag er het verwachte pakketje van Davy, de armsteun

gelijk gemonteerd en het interieur even schoongemaakt,

ga nu 'even' sparen voor een soort van motorrevisie, wil de ketting+spanners en geleider+cilinderkoppakking+carterpanpakking+ODP sernsorpakking+kleppendekselpakking vervangen, dit allemaal preventief, heb al 180.000km op de teller staan en wil gewoon dat alles het goed blijft doen, heb geen rare bijgeluiden oid. en wil dit ook zo houden.
als de kop eraf is voor de pakking dan ga ik ook beoordelen of er misschien wat aan de cilinderwand moet gebeuren als die rare krassen heeft bijvoorbeeld, ga er natuurlijk niet vanuit maar wie weet!

zal dus even iets minder actief zijn met het 'modden' van de Mini

weet er iemand trouwens nog een adresje voor stickers op de remklauw? heb een tijd geleden een Mini gezien met 'skittel' remmen als ik me niet vergis op dit forum, zou zelf wel M&M op de remmen willen hebben of iets in die richting, weet iemand van wie die auto hier wel of niet is? dan neem ik even contact met hem op

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Duncan's R53 JCW
dan ga ik Raj even een berichtje sturen, bedankt DavyDaveke schreef:Raj is je mannetje dan

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
200+ in België tussen Antwerpen en Maastricht? Grote kans dat je nog een briefje krijgt.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
het laatste stuk van NL naar Antwerpen, dit is een 130 stuk, en reed met flitsmeister, mocht je dit niet kennen; dit is een app die via je gps kijkt waar je rijdt en de vaste/mobile flitsers en trajectcontroles verklikt! blijft nogsteeds een risico om zo hard te gaan maar daarvoor heb ik tenslotte een auto met veel vermogen voor en grote remmen om ook te kunnen stoppen als het bij die snelheden iemand 'ineens naar links komt'BurnoutBram schreef:200+ in België tussen Antwerpen en Maastricht? Grote kans dat je nog een briefje krijgt.

ja precies, alleen kost het me een hoop vrije tijd!Cheek-O schreef:het scheelt in ieder geval dat je alles zelf kunt doen!!

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
gelukkig maakte ik genoeg indruk met het geluid, rij op dit moment met een katvervanger haha
nee klopt, mede daarom vind ik het niks om daar te rijden, gaat me vooral om het slechte wegdek en bijna overal stoplichten die tegelijk op groen staan en het echt proppen is om erdoor te komen..BurnoutBram schreef:Oh in Nederland? Daar werkt flitsmeister ja. In België niet.

gelukkig maakte ik genoeg indruk met het geluid, rij op dit moment met een katvervanger haha

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
even een updatje, de remmen waar het tarox logo/tekst op staat begint eraf te 'druipen' dus daar moet nu toch echt wat aan gebeuren, even contact met Raj gehad over een sticker, ga dat nu nog niet bekend maken hoe en wat, stickers zijn wel speciaal gemaakt, kan alleen verklappen dat ze grijs/silver metalic worden
(de klauwen!)
proberen als het weer en m'n werk het toelaat deze week te doen en anders volgende week, nogmaals bedankt Raj voor het ontwerp en het meedenken

proberen als het weer en m'n werk het toelaat deze week te doen en anders volgende week, nogmaals bedankt Raj voor het ontwerp en het meedenken

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
kwam vandaag na een dag aan de studie gezeten te hebben terug bij m'n Mini, schijnbaar zoeken Mini's elkaar op op mijn school en stonden we dus met ze 3e naast elkaar, gaf een mooi foto momentje in de regen

- Brana.b
- Mod virus alert!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors