Mini clubman JCW 2009
- 2Kaatjes
- Be Mini
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Mini clubman JCW 2009
staat super mooi 8-)
kan alleen nog niet zo goed wennen aan de pure silver onderdelen omdat die eigenlijk alleen maar op de achterzijde zitten.
kan alleen nog niet zo goed wennen aan de pure silver onderdelen omdat die eigenlijk alleen maar op de achterzijde zitten.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik zou persoonlijk of doen wat Ragner had of het in de kleur van de auto laten spuiten...
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht

deze kan niet meer

.....
vind het wel apart dat het zilver door loopt in de spoiler
....
en het spuiten was nog best duur. had een offerte voor €900
normaal moet het ook de kleur van het dak zijn
...
of toch rood... doe ik de luchthappers in de spoiler ook rood
een gewone stikker of zo metalen stikker?speedy schreef:zit ook gewoon een jcw dorpel sticker op

deze kan niet meer

moet zeggen dat helemaal zwart ook niet speciaal isspeedy schreef:staat super mooi 8-)

vind het wel apart dat het zilver door loopt in de spoiler

en het spuiten was nog best duur. had een offerte voor €900
normaal moet het ook de kleur van het dak zijn

of toch rood... doe ik de luchthappers in de spoiler ook rood

- Ivo
- Volledig MINI minded!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
deze set gaat dus weg 
http://link.marktplaats.nl/m892920995
zat hem straks wel ff in de juiste forum
..

http://link.marktplaats.nl/m892920995
zat hem straks wel ff in de juiste forum

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik weet dat Werner nog een setje zoekt voor zijn clubje, zal hem even een berichtje via FB sturen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- wernerisabelle
- Be Mini
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Maar je hebt hem gekocht, gemonteerd, je ziet dat het super staat en dan doe je het toch in de verkoop?....
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
(of heb ik de verkeerde foto's er op gezet??

sorry voor de verwarring
het is me standaard set die te koop staatlouisvdd76 schreef:Maar je hebt hem gekocht, gemonteerd, je ziet dat het super staat en dan doe je het toch in de verkoop?....

juist...boris_brznjef schreef:Hij verkoopt zijn oude bumpers zie MP link

sorry voor de verwarring

Onze sponsors