Brana's Cooper S R53 HB (Back to MINI)
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
hoeveel wielvlucht heb je bij je achterbanden? ik rij met -4 grade (negatieve camber/wielvlucht) door -40mm H&R verlagingsveren en ben wel benieuwd welke waardes jouw Mini heeft met een schroefset!
Re: Brana's Cooper S R53 HB (Back to MINI)
leuke goodiesBrana.b schreef:Thanks! Laatste weken wat nieuwe onderdelen verzameld...
Oa: JCW R56 remmenset, injectoren, komende week komt nog controlarms achterzijde, GP intercooler en wat klein materiaal:D

voor mijn SYR; viewtopic.php?f=3&t=35793

- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks Craen en Cheek!!
Duncan, ik heb het nog niet gecontroleerd. Ik wacht op de camberplates voorzijde en controlarms.
Gisteravond de R56 remmerij met stalen remleidingen gemonteerd, merk wel duidelijk verschil hierin.. En maandag is de Mini bij Beek geweest voor nokkenas/poulie/injectoren/bougies en ITG luchtfilter. GP intercooler volgt later deze maand. Eind resultaat net geen 230PK:). Ik ben tevreden en Mini loopt ook zeer goed!
Ik zal eind van de week eindelijk wat foto's van de Mini maken.
Hier één foto van remmen voorzijde

Duncan, ik heb het nog niet gecontroleerd. Ik wacht op de camberplates voorzijde en controlarms.
Gisteravond de R56 remmerij met stalen remleidingen gemonteerd, merk wel duidelijk verschil hierin.. En maandag is de Mini bij Beek geweest voor nokkenas/poulie/injectoren/bougies en ITG luchtfilter. GP intercooler volgt later deze maand. Eind resultaat net geen 230PK:). Ik ben tevreden en Mini loopt ook zeer goed!
Ik zal eind van de week eindelijk wat foto's van de Mini maken.
Hier één foto van remmen voorzijde

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Haha zou het:P alleen zelfde kleur en motorisch zelfde tot zover;)
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- Brana.b
- Mod virus alert!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Brana.b
- Mod virus alert!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors