Batje MCCS......
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Batje MCCS, Nieuwe job!!
Thanks allemaal!! We gaan er iets van maken. En heerlijk zo dicht bij huis haha
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Batje MCCS, Nieuwe job!!
Update tijd.
De nieuwe baan gaat voorspoedig. Dus ook weer nieuwe mods. Ookal liggen deze al een hele tijd in de kast....
Ten eerste eens kijken wat de catch can doet. En ja hij werkt. Zie foto's

Verder heb ik ook maar ivm bezigheidstherapie de challenge diffuser er maar eenss uhmm.. op geknutseld. Meer hierover als alles goed is. Want het is gemaakt voor een R56 en NIET voor een R55... Dus met heel veel gedoe, geweld en frustratie zat het er eindelijk op. Nu nog de laatste details goed afwerken. Maar dat komt nog.

Verdere plannen dit weekend. Remmen vervangen en schroefset ophalen. Hopelijk ook meteen zondag erop en de wielkasten iets ruimer maken. Uitlijnen ooit nog een keer en dan klaar voor 1 Maart?!?!
#Ietsmetracecar
De nieuwe baan gaat voorspoedig. Dus ook weer nieuwe mods. Ookal liggen deze al een hele tijd in de kast....
Ten eerste eens kijken wat de catch can doet. En ja hij werkt. Zie foto's

Verder heb ik ook maar ivm bezigheidstherapie de challenge diffuser er maar eenss uhmm.. op geknutseld. Meer hierover als alles goed is. Want het is gemaakt voor een R56 en NIET voor een R55... Dus met heel veel gedoe, geweld en frustratie zat het er eindelijk op. Nu nog de laatste details goed afwerken. Maar dat komt nog.

Verdere plannen dit weekend. Remmen vervangen en schroefset ophalen. Hopelijk ook meteen zondag erop en de wielkasten iets ruimer maken. Uitlijnen ooit nog een keer en dan klaar voor 1 Maart?!?!
#Ietsmetracecar

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Batje MCCS, #because.... Don't know
Mooi hoor. 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja ding werkt echt top. Ik heb hem laatst ook leeggehaald. Kwam veel vocht en smurrie uit. Even doorblazen met hoge druk zodat alles weer netjes schoon is en terug gezet.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Batje MCCS, #because.... Don't know
Ik ben niet gek op die challenge diff onder een clubman maar ik vind je project wel erg leuk om te volgen want je geeft er lekker je eigen draai aan 8-)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waar heb je die diff gehaald? Moet ik ook nog hebben voor de mijne
+ 1speedy schreef:Ik ben niet gek op die challenge diff onder een clubman maar ik vind je project wel erg leuk om te volgen want je geeft er lekker je eigen draai aan 8-)
Waar heb je die diff gehaald? Moet ik ook nog hebben voor de mijne
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
batje geef er altijd zijn eigen draai aan!:D
het staat wel gewoon goed fout zeg ik maar zo!:D
het staat wel gewoon goed fout zeg ik maar zo!:D
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja je houdt er van of je haat hem. zelf vind ik het super gaaf staan. Had hem volgens mij via Greg gekocht. Die had er nog eentje in een hoekje liggen. Hij lag al bijna een jaar of 2 in de kast. Met het idee dat als er ooit een clubbie kwam dat ie er onder moest. Hoe dan ook.
Verder blijft de bumper voor wat ie is. Vind deze veel toffer dan de jcw bumper.
Misschien een keer zo'n GP2 plaat voor de onderkant maar voor nu vind ik het wel Ff goed. Eerst dit weekend de remmen en nieuwe schroefset eronder.
Verder blijft de bumper voor wat ie is. Vind deze veel toffer dan de jcw bumper.
Misschien een keer zo'n GP2 plaat voor de onderkant maar voor nu vind ik het wel Ff goed. Eerst dit weekend de remmen en nieuwe schroefset eronder.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hell yeah baby! Lekker bezig!
Als je schroefset eronder doet, moet je sowieso uitlijnen, dus komt wel goed
Als je schroefset eronder doet, moet je sowieso uitlijnen, dus komt wel goed

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha jeej iemand die t wel tof vind hahahaha.
Nee ik geef er geen drol om. Ben 2 dagen heerlijk aan t klussen geweest. Flink lopen zagen in de diffusor om het passend te krijgen en ben er blij mee. Weer eens iets anders zo.
Nee ik geef er geen drol om. Ben 2 dagen heerlijk aan t klussen geweest. Flink lopen zagen in de diffusor om het passend te krijgen en ben er blij mee. Weer eens iets anders zo.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu nog ff bijpassende uitlaten, dan komt t wel goed 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Absoluut lef Bart!!
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Onze sponsors