nice!!
je Hatch is weer een stukje mooier geworden!:D:D
ik ga nu vervelend doen:P
zo zie je maar weer dat de MINI van jos iets anders staat
dat het meteen een andere kleur lijkt:P
hetzelfde met harige stoffen, het hoeft maar iets anders te staan en het lijkt niet zwart meer:P
sorry moest het gewoon ff kwijt!:P
Speedy Coupe JCW
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Speedy coupe JCW
Misschien leuk voor een volgende meeting.. Alle kleuren bij elkaar sorteren. Kijken wat we missen qua model/kleur combinatie en dan kunnen mensen adviseren wat te kopen 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Zou me wel heel leuk / mooi lijken om te kijken of we de verschillende modellen in Eclipse grey met black line mods eens bij elkaar op de foto zouden kunnen zetten bij een volgende meet
Coupe, Roadster, Hatch ....
Hebben we een clubman in deze uitvoering in de club ??

Coupe, Roadster, Hatch ....
Hebben we een clubman in deze uitvoering in de club ??
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nee maar ik weet nog wel 2 andere Roadsters en 2 andere Coupe's in deze kleur... Countryman/Paceman ook geen idee....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker wel een Clubman in EG, en een cabrio ook nog.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Zo'n kontje zou jouw MINI ook niet misstaan Jos, mooie JCW bumper set met een diffuser eronder
Die van Daiel is gewoon weg super, wat een dikke ride is dat toch, gaaf 

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Nice, Daiel! Volgende keer wel ff de wangen van de banden behandelen voor de foto...

- speedy
- NMC Legend
Bericht
auto moet helemaal een keer goed behandeld worden want daar is het nog niet van gekomen sinds de aanschaf 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Dikke foto's weer man
Als je nog eens wil oefenen met poetsen dan bel je maar he, kan je meteen ook helpen met de beltline bij mij op nieuw te plakken

Als je nog eens wil oefenen met poetsen dan bel je maar he, kan je meteen ook helpen met de beltline bij mij op nieuw te plakken

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat ons vrouw zal zeggen " ge kunt mijn kont kussen" als ik vandaag alweer over een nieuw Mini kontje begin Milco
Eerst maar weer sparen voor een paar mooie Carbon deurhendel covers van Greg (niet goedkoop maar wel heel mooi Carbon) en dan een goede verlaging set in laten bouwen om hem uit de CM modus te halen.
Dat zijn de plannen nog voor dit jaar, moet ook nog geld overhouden voor benzine om zo af en toe een meet te bezoeken en o ja, en Monique had het volgens mij ook over vakantie of zo iets
Schroefie schreef:Zo'n kontje zou jouw MINI ook niet misstaan Jos, mooie JCW bumper set met een diffuser eronderDie van Daiel is gewoon weg super, wat een dikke ride is dat toch, gaaf
Ik denk dat ons vrouw zal zeggen " ge kunt mijn kont kussen" als ik vandaag alweer over een nieuw Mini kontje begin Milco

Eerst maar weer sparen voor een paar mooie Carbon deurhendel covers van Greg (niet goedkoop maar wel heel mooi Carbon) en dan een goede verlaging set in laten bouwen om hem uit de CM modus te halen.
Dat zijn de plannen nog voor dit jaar, moet ook nog geld overhouden voor benzine om zo af en toe een meet te bezoeken en o ja, en Monique had het volgens mij ook over vakantie of zo iets

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Je hebt helemaal gelijk Jos, ik zou ook van alles aan de MINI willen veranderen maar het gaat zo snel als de portomonnee het toelaat
Je bent in ieder geval op de goede weg.

- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors