Batje MCCS......
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Batje MCCS, BC setje
Zijn 'brother from a different mother ' wilde graag 225 breed in de groepsaankoop. ? 

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
En deze set komt ook nog van de Oen af.
Nee had dit als zomerband. En dat reed als super fijn. Grip die niet op lijkt te kunnen.
Toen cheap ass deze semi's aan kunnen komen dus geprobeerd met een lelijk setje velgen.
Maar waarom 225. Voor zo ver ik weet had niemand dit toen nog (2 jaar terug) en het paste er zonder al te veel problemen onder. Ook beviel het zo goed dat we er gewoon mee door gaan.
Volgende maand maar eens nieuwe zomerbanden bestellen. nom nom
Omdat het kanspeedy schreef:staat erg mooi zo 8-)
waarom eigenlijk 225 breed? is 215 niet in die semi?

En deze set komt ook nog van de Oen af.
Nee had dit als zomerband. En dat reed als super fijn. Grip die niet op lijkt te kunnen.
Toen cheap ass deze semi's aan kunnen komen dus geprobeerd met een lelijk setje velgen.
Maar waarom 225. Voor zo ver ik weet had niemand dit toen nog (2 jaar terug) en het paste er zonder al te veel problemen onder. Ook beviel het zo goed dat we er gewoon mee door gaan.
Volgende maand maar eens nieuwe zomerbanden bestellen. nom nom
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope die blijft bij 215 stekenRaymond schreef:Zijn 'brother from a different mother ' wilde graag 225 breed in de groepsaankoop. ?

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gaat dit passen? Wel een mooie maat, ik heb nu 215/45 17 en dat is al mooi vullend, volgens mij zou 225 bij mij gaan aanlopen ben benieuwd want de keuze en de prijs is gunstig met deze maat. En wat je zei over dat verzamelen dat is ook hoe ik het doe, van de winter weer aardig wat verzameld hopelijk in het voorjaar weer alles monteren beter dan heen en weer naar de monteur blijven rijdenBatje schreef:Nope die blijft bij 215 stekenRaymond schreef:Zijn 'brother from a different mother ' wilde graag 225 breed in de groepsaankoop. ?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En wat rij jij? 205?
225 is voor de volgende ronde
Raymond schreef:SissyBatje schreef:Nope die blijft bij 215 stekenRaymond schreef:Zijn 'brother from a different mother ' wilde graag 225 breed in de groepsaankoop. ?

En wat rij jij? 205?

225 is voor de volgende ronde

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja idd. Als je gek wilt doen en geld geen optie is.. dan kan alles idd. Maar zo zitten we gelukkig niet allemaal in elkaar.
Verder de 225 loopt bij mij nu niet aan. Maar hij staat ook niet aso laag Moet ik eerlijk zeggen.
En de velgen zitten super gunstig kwa et waarde etc. Dus dat scheeld ook heel veel.
Verder de 225 loopt bij mij nu niet aan. Maar hij staat ook niet aso laag Moet ik eerlijk zeggen.
En de velgen zitten super gunstig kwa et waarde etc. Dus dat scheeld ook heel veel.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Liefst zou ik gister nog nieuwe banden willen. Die Hankook V12 is echt bagger als dr ook maar een druppel water ligt
Als t ff weer kan terug naar de Falken die ik eerst had!

Als t ff weer kan terug naar de Falken die ik eerst had!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker spul pikkebaas!!
Klop nog wel bij je aan als ik mijn bc-set gemonteerd heb!:D
Klop nog wel bij je aan als ik mijn bc-set gemonteerd heb!:D
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gewoon omdat dit stiekem wel zo'n lekker en dik uitzicht is, ik kan m gewoon horen brullen!

) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie t hard aan t werk jij ja... Kom op maatje, pc = ctrl + alt + delete. En hier heen jij, gaan we die van jou ook eindelijk eens aanpakkenBMX schreef:Gewoon omdat dit stiekem wel zo'n lekker en dik uitzicht is, ik kan m gewoon horen brullen!![]()

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgende keer beter 
't weekend heb ik nu ook vol, dus ergens volgende week kom ik wel binnen rollen

't weekend heb ik nu ook vol, dus ergens volgende week kom ik wel binnen rollen

) | bar-end mirrors

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo we zijn weer even aan het klussen geweest aan de mini. De BC set staat eindelijk goed op hoogte afgesteld. En ben nu ook zo ver dat ik de achter dempers kan verstellen.

Hierna de nieuwe zomerbandjes opgehaald en erop gezet.
bridgestone potenza re070, 225 45 17

Verder vandaar de wielkasten voor nog even iets verder uitgerold. Want de banden liepen aan op de bc set. Omdat er aan de fusee nog een extra stelring zit om de hoogte in te stellen... Hier liep de band net op aan.... Met 5mm spacers was het probleem opgelost.
Dus van dit.

Naar dit.

Niet helemaal goed te zien, maar ze vallen mooi binnen de schermen, en loopt niet meer aan op het plastic. Perfect gewoon. En natuurlijk was chef werkplaats er ook weer. Hij vind de Recaro's ook fijn haha.

Dus even een leuke testrit gemaakt om alles even uit te testen. Oooo ooo ooo wat rijdt dit fijn. Grip lijkt niet op te kunnen, BC set bevalt super goed, helemaal tijdens het lekker door rijden.
En om maar weer eens wat foto's te maken deze keer mn statief maar mee genomen voor mn telefoon.

Zal van de week nog wel een foto maken met daglicht. Dan zijn de wielen iets beter te zien

Hierna de nieuwe zomerbandjes opgehaald en erop gezet.
bridgestone potenza re070, 225 45 17

Verder vandaar de wielkasten voor nog even iets verder uitgerold. Want de banden liepen aan op de bc set. Omdat er aan de fusee nog een extra stelring zit om de hoogte in te stellen... Hier liep de band net op aan.... Met 5mm spacers was het probleem opgelost.
Dus van dit.

Naar dit.

Niet helemaal goed te zien, maar ze vallen mooi binnen de schermen, en loopt niet meer aan op het plastic. Perfect gewoon. En natuurlijk was chef werkplaats er ook weer. Hij vind de Recaro's ook fijn haha.

Dus even een leuke testrit gemaakt om alles even uit te testen. Oooo ooo ooo wat rijdt dit fijn. Grip lijkt niet op te kunnen, BC set bevalt super goed, helemaal tijdens het lekker door rijden.
En om maar weer eens wat foto's te maken deze keer mn statief maar mee genomen voor mn telefoon.

Zal van de week nog wel een foto maken met daglicht. Dan zijn de wielen iets beter te zien
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Batje MCCS, update
denk dat ik en BC ook goede vrienden zullen worden!:D
maar over dat afstellen van de achterkant kom ik nog op je terug zoals ik al aangaf!:D
maar over dat afstellen van de achterkant kom ik nog op je terug zoals ik al aangaf!:D
Onze sponsors