Welke schroefset past het best op mijn R56 JCW?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Welke schroefset past het best op mijn R56 JCW?
Met een Kw setje doe je gewoon nooit iets mis. Ik zou wel voor een inox set gaan. Anders gaat het allemaal lekker vast zitten 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Waar heb je jou set (destijds) gekocht / laten monteren Daiël?
Dan kan Barracuda (en misschien ook nog wel andere Mini rijders hier op het forum die ook heeel graag een goede schroefset willen ...
) daar zelf informeren.
speedy schreef:Is geen low budget maar ook niet super duur (1175 incl montage)
Waar heb je jou set (destijds) gekocht / laten monteren Daiël?
Dan kan Barracuda (en misschien ook nog wel andere Mini rijders hier op het forum die ook heeel graag een goede schroefset willen ...

- speedy
- NMC Legend
Bericht
gewoon hier in Deventer bij banden toko
prijzen zijn veelal hetzelfde

- speedy
- NMC Legend
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Of als je dat teveel vindt, wachten op een mooie tweedehandse. Er komen genoeg KW's voorbij op het net. 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Heb vorige week in Speedy zijn coupe meegereden en moet toegeven het ligt als een huis op de weg en het stuitert niet.
Nou is geduld niet mijn grootste goed, dus maar eens kijken hoe dit dilemma uit gaat pakken.
Maar mochten jullie een mooie tweedehands kw of andere kwalitatief vergelijkbare set tegen komen, zou ik graag getipt worden, dan kan ik op dat moment nog altijd de afweging maken om of voor nieuw (door te sparen), of een goede set te gaan waar "de kop af is".
Ben al superblij met mijn mini, maar uit de CM modus staat hoog op het verlanglijstje
Het is idd niet echt een koopje, €1265,- incl montage en uitlijnen, tenminste dat waren de kosten voor de kw 1 variant, maar ze zullen het ongetwijfeld waard zijn.RobbertKoppies schreef:Of als je dat teveel vindt, wachten op een mooie tweedehandse. Er komen genoeg KW's voorbij op het net.
Heb vorige week in Speedy zijn coupe meegereden en moet toegeven het ligt als een huis op de weg en het stuitert niet.
Nou is geduld niet mijn grootste goed, dus maar eens kijken hoe dit dilemma uit gaat pakken.
Maar mochten jullie een mooie tweedehands kw of andere kwalitatief vergelijkbare set tegen komen, zou ik graag getipt worden, dan kan ik op dat moment nog altijd de afweging maken om of voor nieuw (door te sparen), of een goede set te gaan waar "de kop af is".
Ben al superblij met mijn mini, maar uit de CM modus staat hoog op het verlanglijstje

Onze sponsors