Leuke dag gehad! Goede opkomst, gezellig sfeertje, mooi weer en een gastvrij team Beek.
Dank aan Peter, Klaas en Ghisbert voor de organisatie en de gastvrijheid!
Resultaat van het rollen bleef helaas wat achter op mijn verwachting. Met 228,5 pk haalde hij exact 14 pk minder dan op de Superflow bank van JD Engineering. Verschil in koppel was zelfs bijna 26 nm.
Maar goed, verschillende banken = verschillende resultaten. De auto rijdt er zeker niet minder om, dus nog steeds happy met de prestaties van mijn S-je!
@Deniz: zoals Lars al aangeeft zijn het XXR wielen, type 527. De wielen gaan idd waarschijnlijk in de verkoop aangezien ik nog een set XXR's heb liggen die ik aan het klaar maken ben. Dus mocht je interesse hebben dan stuur maar een een PB.
Mijn eerste MiniMeet was erg geslaagd. Leuk om allerlei verschillende Mini's te zien en het enthousiasme van de bestuurders. De vlaai, koffie en fris prima geregeld. Ondanks dat ik een standaard gemotoriseerde CooperS heb bleek deze op de bank van Klaas er 197 PK uit te persen , dus superblij weer naar huis aan de andere kant van de A12. Tot de volgende meet
Als er animo is ga ik weer wat regelen, uiteraard.
Ik heb minimaal man of 7,8 nodig om te rollen wil het doorgaan.
Post hier maar even de (vrijblijvende) interesse...als dat er is, zal ik een nieuw topic openen.
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go