Gister met Raj de Mini even onderhanden genomen. Was een gezellige avond. Op een gegeven moment stond de hele oprit vol met Mini´s. Andor, Richard en Raj. T was een gezellige avond haha.

Haha hij zat muur vast die lambda ding. Dus na veel geweld ding los gekregen.Schroefie schreef:Bart,
ten eerste, gaaf zo met dat zwarte dakje. Ik vind het persoonlijk ook iets mooier dan het standaard rode dak.
Voor wat betreft je storing:
P0136 > O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2) > Oxygen sensor behind catalytic converter, electrical: Open Circuit
P0141 > O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2) > Heater for oxygen sensor behind catalytic converter, operation: Internal resistance too high
Als ik dan in de service manual kijk bij het (N14, N18) exhaust system dan heb je pre en post oxygen sensor en als ik de plaatjes bekijk dan zit de pre boven en de post sensor beneden.
Tips die de manual geeft:
- apply a small amount of anti-seize compound to sensor threads
- Make sure sensor electrical harness connectors are routed as before and connected correctly
Als je wil kun je altijd een blik werpen in mijn MINI service manual als je meer informatie nodig hebt.
- Tightening torque Oxygen sensor to exhaust pipe = 50 Nm (37 ft-lb)
Suc6
Milco
Nee dat is opgedroogde eenden sap...boris_brznjef schreef:WoW en nog dikke krassen ook?
Onze sponsors