Speedy Coupe JCW
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Speedy coupe JCW
gisteren contact gehad en ze zijn er mee bezig maar moeten nog een rapport opstellen
- Peter
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb wel is naar zo'n elektronische klep gekeken want het liefst houd ik wel de oem demper.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Veel van die kleppen worden afgeraden omdat ze vaak niet meer helemaal dicht gaan enz
- Peter
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja de F56/55 JCW demper heeft nu ook een klep... Stond laatst een filmpje op FB.
- speedy
- NMC Legend
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nee die demper zit meer naar de zijkant... niet meer in het midden.
Ik ga wel samen met Ekris testen of de F56 tips op een Factory JCW R56 demper passen ;-)
Maar wat was er met je spoiler verhaal? dat heb ik gemist....
Ik ga wel samen met Ekris testen of de F56 tips op een Factory JCW R56 demper passen ;-)
Maar wat was er met je spoiler verhaal? dat heb ik gemist....
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb ik al beschreven maar word waarschijnlijk wel opgelost.
hoop ik :-)
hoop ik :-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik heb eigenlijk nog nooit aan de onderkant van de spoiler gekeken. Toen jij vroeg wat voor kleur het was voor het eerst. over details gesproken 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- ajede
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors