Hallo,
Ik kwam er vandeweek achter dat de motor wat inhield met doortrekken en dat de dumpvalve niet meer het bekende psst geluid maakt met overschakelen en gas los laten met flink doorrijden. Ik heb al op diverse site's gelezen dat dit een probleem is met de bov. Helaas ben ik niet heel erg thuis in het zelf oplossen van problemen en mijn motorblok eens te inspecteren dus hoop dat jullie wat info hebben. Verder is de auto vandaag bij de dealer uitgelezen en nagekeken, omdat ik voor onderhoud moest, maar konden ze niets vinden. Het gaat om een r56 JCW.
Bedankt alvast.
Forge bov kapot?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Forge bov kapot?
Is het zo'n luxe BOV of alleen het simpele blokje wat je er tussen zet?
- mikelona
- One wheel wonder
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zou eerst dat ding er is tussenuit trekken en dan kijken of die wel normaal rijd.
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht
Dan ga ik even een how to zoeken weet geeneens waar dat ding zit! Thanks
- mikelona
- One wheel wonder
- JohnRobben
- Leerling Mini lid
Bericht
Als het alleen het simpele blokje is die ertussen zit, is het redelijk simpel om deze te (de) monteren. Echter je zegt dat deze er bij aankoop al op zat, de drie kortere boutjes die nodig zijn om de standaard blow off valve te monteren zul je er dus waarschijnlijk niet meer bij hebben. Deze kortere boutjes zijn nodig om het weer in originele staat te brengen.

Het kan best zo zijn dat dit het geval is bij jou.

Het kan best zo zijn dat dit het geval is bij jou.
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht
Forge bov kapot?
Super hier heb ik wat aan! Zou ik die originele boutjes gewoon bij de dealer kunnen bestellen? Originele heb ik ook niet meer en bij Beek zeiden ze vandaag "haal hem er eens af en kijk naar het rubber" maargoed als die kapot is weet ik ook niet wat te doen.
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hier montage handleiding van de DV
en zo kun je hem ook verwijderen
http://www.minispeed.nl/newsdocs/132.pdf
en zo kun je hem ook verwijderen
http://www.minispeed.nl/newsdocs/132.pdf
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht 

Zo ziet het eruit, niet duidelijk maar na het lezen van de instructie manual weet ik nu waar ik moet gaan beginnen. Weet alleen niet of dit de simpele adapter is of de set.

Zo ziet het eruit, niet duidelijk maar na het lezen van de instructie manual weet ik nu waar ik moet gaan beginnen. Weet alleen niet of dit de simpele adapter is of de set.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik zie volgens mij een adapter maar je maakt foto's van verkeerde plek want dat ding zit schuin achter je turbo slang
Onze sponsors