Vraagje over BAR stage 3

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Craen89
Be Mini
Be Mini

Vraagje over BAR stage 3

19 mar 2015, 22:41

Goedeavond mede mini fanaten,

Ik heb een vraagje heb een 17% pulley aangeschaft en laat die er op zetten nu wil ik naar BAR gaan de 25ste maar zijn er mensen die dit echt afraden? Zijn er mensen die goede ervaringen er mee hebben?

Mvg nick
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Vraagje over BAR stage 3

20 mar 2015, 13:51

Zijn genoeg mensen met goede ervaringen.

De slechte ervaringen lees je voornamelijk over de R56. Die kunnen niet goed tegen tjoening.

Ik heb zelf een behoorlijke tijd gereden met alleen een 17% pully en JCW cilinderkop. De software was nog standaard.
Die resulteerde voor mij in 220pk.
Ik kreeg vanuit Beek te horen dat ik niets aan mn software moest doen, die was goed zo.

De ervaring die ik heb met Beek tuning op een R53 is dat het gaspedaal zeer zenuwachtig word. Die wordt dermate strak afgesteld dat ik m te zenuwachtig vind, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Freakaziot
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

20 mar 2015, 23:08

De 28ste april krijgt mijn works ook een stage 3 in combinatie met een GRS sport.
Ik vond het voordat ik een beslissing nam er lastig, omdat de resultaten per mini erg verschillen.
Ik zou tegen die tijd wel de dyno resultaten posten.

Grz
Craen89
Be Mini
Be Mini

21 mar 2015, 09:12

Bedankt voor jullie reactie. Heb een mail terug gekregen van Klaas waarin hij zegt tegen mij wanneer er motorisch niet heel extreme is veranderd dus met compressie andere nokkenas etc. dan is de software die hun hebben gemaakt voor 17 % prima te doen
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”