Hij ziet er nu heel agressief uit met die grote zwarte luchthapper eronder

Nee hij zit erop maar nog wat hoger dan bij de aero houder, hij zit zeg maar een stukje voor dat kleine show-grilletje (hier heb ik 'm ook aan vastgemaakt)iDarkDesign schreef:als in, je hebt geen kenteken meer op de voorkant van je auto? Dat is €70,- per keer dat weet je?
iDD
Ja is het je gelukt? Hoe heb je hem nou vastgemaakt?Ralph-cooper schreef:Het kenteken voor heb ik trouwens wat naar boven verhuisd, de fan van de radiateur sloeg wel heel snel aan als het warm was buiten (heb jij daar geen last van Jeroenuke?).
al een paar keer!!Ralph-cooper schreef:Nee hij zit erop maar nog wat hoger dan bij de aero houder, hij zit zeg maar een stukje voor dat kleine show-grilletje (hier heb ik 'm ook aan vastgemaakt)iDarkDesign schreef:als in, je hebt geen kenteken meer op de voorkant van je auto? Dat is €70,- per keer dat weet je?
iDD
heb je al een boete gehad coen?
Ja hij slaat nu een stuk minder snel aan, scheelt echt heel veel!CooperS-lightningblue schreef:Ja is het je gelukt? Hoe heb je hem nou vastgemaakt?
Is er al iets te merken van het aanslaan van de ventielator of is het daar momenteel te koud voor?
doen ze niet moeilijk als je 'm achter je raam doet, dat zou dan opzich ook een idee zijn...coendek schreef:ja maar als ik kijk wat het mij gescheelt heeft...
Ik heb hem nu vaak achter mijn raam... ben er nog niet overuit wat ik ga doen nu...
Ralph-cooper schreef:doen ze niet moeilijk als je 'm achter je raam doet, dat zou dan opzich ook een idee zijn...coendek schreef:ja maar als ik kijk wat het mij gescheelt heeft...
Ik heb hem nu vaak achter mijn raam... ben er nog niet overuit wat ik ga doen nu...
Onze sponsors