Nog een stukje over wat klinkers gereden en beide waren we zeer positief verrast over het comfort! Het is iig een stuk beter dan standaard!
Ik moet echt van die strepen af als ik deze foto zo zie

Maak me maar jaloers met deze woorden:pBMX schreef:Hebben idd even kennis gemaakt en rondje gereden.
Nog een stukje over wat klinkers gereden en beide waren we zeer positief verrast over het comfort! Het is iig een stuk beter dan standaard!
De set beviel zo goed!Cheek-O schreef:Maak me maar jaloers met deze woorden:pBMX schreef:Hebben idd even kennis gemaakt en rondje gereden.
Ik wil niet eens weten waarom jij voor stippen / druppels bent gegaanRaj schreef:Je strepen moet je verdienen![]()
Nog niet, want die zijn M12. De 2e gen heeft een M14 maat. Maar ik weer dat hier druk aan gewerkt wordtBerry M schreef:Mooi dat je die brons-kleurige velgen er weer onder hebt! Had al de hoop dat je die van je andere auto zou overzetten... Komen die blauwe moeren ook weer terug?
Onze sponsors