Zo vandaag was het dan zover! De bestelde 18 inch lichtmetalen velgen en nieuwe banden 225/35/r18 laten plaatsen bij het bedrijf waar ik ze gekocht heb. Eventjes wachten onder het genot van wat drinken werden de velgen geplaatst. Zat echt vol van spanning omdat ik geen idee had hoe het er uit zou komen te zien. Wel had ik al een fotoshop gemaakt, maar in het echt is het toch anders.
Toen de auto klaar was zag ik hem staan! Jesus wat was ie gaaf geworden zeg! Even betaald en toen ben ik naar nexus gereden. Onderweg heel voorzichtig gedaan omdat de oude banden in me auto lagen te rollen.
Het werd al meteen duidelijk dat de meeste jeugd me velgen erg mooi vonden, want ze zaten alleen maar te staren.
Ook was het verschil tussen runflat banden en gewonen banden goed te merken op de terugweg. De normale banden zijn veel comfortabeler dan de RF banden.
Van de week nog even de ringen achter uit de veren laten halen die ik er tussen heb laten zetten voor de bredere banden. Maar genoeg geouwehoerd.
Hier is het resultaat!
Misschien nog een keer gaan kijken voor wat verlagingsveren, maar voorlopig is het weer even mooi geweest.
P.s De S ventieldopjes zijn ook alweer terug geplaatst.
Hele mooie velgen!! Heb ze al een paar keer onder een MINI gezien en iedere keer heel mooi, ook deze keer
Op naar de verlaging, zal het nog mooier worden