goed bezig kerel!!:D
had jij nou ook niet bij je DS hetzelfde gedaan?!
en wat is dit precies voor stof wat je hebt gebruikt?!
Re: Cooper S PW (R53 FL) Sander (Rollin' Rollin' Rollin')
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Cooper S Pepper White (R53 FL) Sander
Deze komen inderdaad uit de DS. Maar dit is gewoon imitatie alcantara en zou ik niemand aanraden bij moeilijke objecten. Spul is ontzettend dun, elk lijmdruppeltje dat net iets teveel is zie je er doorheen. En daarbij is het na ruim 2 jaar in de zon ook flink verkleurd. Gelukkig zie je dat bij deze delen helemaal niet, maar het dashboard is echt helemaal groen geworden. Die moest sowieso al een keer helemaal opnieuw. Dus mocht je een beter stofje weten dan hoor ik dat ook graag
.
Heb je trouwens ervaring met bison-tix? Mijn verschillende lijmen hebben zich ook niet bewezen en begonnen te bubbelen door de temperatuurverschillen achter het raam

Heb je trouwens ervaring met bison-tix? Mijn verschillende lijmen hebben zich ook niet bewezen en begonnen te bubbelen door de temperatuurverschillen achter het raam
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja dat dacht ik al dat dat die goedkope was!
van gem. 10 de meter..
ik heb wel een goed stofje voor je, kost je alleen wel 9 keer zo duur
dus holla at me
Bison tix smeerlijm gebruik ik (slaglijm)
die grote pot van 2,5 liter
ik heb nog geen 27 keer gehoord dat er bubbels komen:O
van gem. 10 de meter..
ik heb wel een goed stofje voor je, kost je alleen wel 9 keer zo duur

dus holla at me

Bison tix smeerlijm gebruik ik (slaglijm)
die grote pot van 2,5 liter
ik heb nog geen 27 keer gehoord dat er bubbels komen:O
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank voor je info ! 
DSC gaat branden bij gas intrappen
Hier dan weer 2 foutcodes (rood en geel). Hebben deze onderstaande codes met elkaar te maken?
P2270 - Aandrijfsysteem
O2 Sensor Signal Stuck Lean Bank1 Sensor 2
P0340 - Aandrijfsysteem
Camshaft Position Sensor "A"Circuit
(Bank1 or Single Sensor)

DSC gaat branden bij gas intrappen
Hier dan weer 2 foutcodes (rood en geel). Hebben deze onderstaande codes met elkaar te maken?
P2270 - Aandrijfsysteem
O2 Sensor Signal Stuck Lean Bank1 Sensor 2
P0340 - Aandrijfsysteem
Camshaft Position Sensor "A"Circuit
(Bank1 or Single Sensor)
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Cooper S PW (R53 FL) Sander (Foutcode P2270 P0340)
Ja, hij merkt dat er is iets met de timing van de nokkenas tov de krukas en daar mee past hij zijn mengsel aan waar door de achterste lambdasonde weer terug reageert van met een te arm mengsel/verbranding
Motor loopt verder goed?
Motor loopt verder goed?
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dankjewel voor de snelle reactie Manick. De motor loopt verder helemaal prima. Ik merk er niks aan buiten het feit dat het DSC lampje ineens gaat branden
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
geen probleem Sander! das ff schrikken ofniet?:P
maar qua kwaliteit is het echt te merken!!
maar qua kwaliteit is het echt te merken!!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus eigenlijk staat de timing niet goed?
Of is het alleen de sensor die van slag is?
Manick schreef:Ja, hij merkt dat er is iets met de timing van de nokkenas tov de krukas en daar mee past hij zijn mengsel aan waar door de achterste lambdasonde weer terug reageert van met een te arm mengsel/verbranding
Motor loopt verder goed?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Manick
- Sponsor
Bericht
Kan alle bij zijn, maar zou eerst gewoon codes wissen en dan kijken wat er gebeurd en/of welke codes er wel en niet terug komenBMX schreef:Manick schreef:Ja, hij merkt dat er is iets met de timing van de nokkenas tov de krukas en daar mee past hij zijn mengsel aan waar door de achterste lambdasonde weer terug reageert van met een te arm mengsel/verbranding
Motor loopt verder goed?
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij aflevering hebben ze ook de kettingspanner vervangen. Wellicht om deze storing te verhelpen, of dat het juist heeft veroorzaakt? Dat zullen we niet weten
Gister een flinke toer gemaakt met het mooie weer, en geen brandend lampje gezien. Niks gemerkt na flink rijden met verschillende belasting.
Beetje vreemd, dat wel.. Straks maar eens uitlezen en kijken of er echt geen storing is. En komende tijd even in de gaten houden
Gister een flinke toer gemaakt met het mooie weer, en geen brandend lampje gezien. Niks gemerkt na flink rijden met verschillende belasting.
Beetje vreemd, dat wel.. Straks maar eens uitlezen en kijken of er echt geen storing is. En komende tijd even in de gaten houden
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Eindtips even een uurtje een polijstbeurt gegeven met de dremel en de ophangbeugels vervangen door de facelift-variant.
Morgen gaat het gebeuren .....

Eindtips even een uurtje een polijstbeurt gegeven met de dremel en de ophangbeugels vervangen door de facelift-variant.
Morgen gaat het gebeuren .....

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jeeeeej! werk aan de winkel!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors