Mini Cooper S Roadster

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: Mini Cooper S Roadster

11 apr 2015, 16:25

mushrop schreef:Waarom doe je de Cobra's weg?
Na in de GP2 van Rob en Carin te hebben gereden was ik in Afbeelding️...
En nu kan ik iemand blij maken met een super mooie Cobra set. 6 mei komt ie beschikbaar.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mini Cooper S Roadster

11 apr 2015, 16:29

Mooie prestaties Louis! Echt wel een vooruitgang zo te zien 8) Bijzonder om te lezen dat je toch nog zo'n verschil merkt tussen een top set van Cobra en Intrax, dat had ik niet verwacht
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

11 apr 2015, 16:38

Dus wil je geld besparen (lees niet uitgeven) stap dan vooral niet in de GP2 van Rob of de 1M van Carin
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

11 apr 2015, 17:01

Filmpje van de run:
https://vimeo.com/124699536

Nu hoorde ik eens achter de auto hoeveel geluid eruit komt Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2015, 17:02

Fok wat trekt die bak zeg. "Oops we rijden 210...."
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 apr 2015, 17:03

Ik heb die fout al gemaakt om met Carin in de gp2 te stappen:p
Maar leuk dat je voor die keuze gaat i.p.c maximale!
Fine-tunen zoals ik dat zeg!

Nice!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2015, 19:43

Heb je nú al een filmpie gemaakt?

:shock
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Mini Cooper S Roadster

11 apr 2015, 19:47

271 :-)
ding loopt zeker hard zeg
volgens mij kom ik niet boven 250 op de teller
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

11 apr 2015, 22:27

Nee ik ben nog niet naar Duitsland geweest.... gaat binnenkort wel gebeuren ;)

Waarschijnlijk is die van jou begrenst op 250 Daiel.... Dat is nu ook weggeschreven bij mij... geen idee of we het gaan halen... :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2015, 09:12

Wat vond je precies beter aan de Intrax tov de Cobra's dan?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

12 apr 2015, 09:51

Gereden: comfort en toch scherp weggedrag.
Bouw en afwerking: dat is gewoon echt nog beter...

Niks ten negatieve van Cobra! Dat is al top qua gedrag en afwerking maar dit is nog een stapje beter.. (er zit dan ook wel een prijsverschil tussen)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2015, 10:55

Begrijp ik, en je geeft het idd al aan, daar zit ook een prijsverschil in. Ik weet zeker dat de kwaliteit/prijsverhouding bij Cobra meer dan goed zit, maar Intrax zit wat dat betreft een treetje hoger (en de prijs ook).

Je hebt je keuze al gemaakt; maar je comfort had je heel eenvoudig kunnen aanpassen door een andere veer te kiezen icm met een andere instelling van je rebound. Aangezien Cobra upside-down dempers gebruikt hoef je daar je dempers niet voor de verwijderen (achterzijde), dat hebben ze bij de concurrentie dan weer niet. Zeker als je wilt experimenteren en vooral als je zelf geen ervaring hebt met welke demping je wilt is dat laatste een enorme USP voor Cobra.

Mocht iemand straks de set van Louis overnemen en andere veren willen, of uit willen breiden met camberplaten, of een algeheel check up willen laten doen, dan kan diegene contact opnemen met mij.

Jammer Louis dat je voor een ander merk kiest, maar voor een ander een mooie kans om een topset te bemachtigen
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2015, 13:31

Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen Louis, ik hou me cobra set mede door de inspanningen en service die Rob en Coen geven. Er zat vuil in me achterste veren waardoor de achterste veer een lekje had. domme pech maar dat word dan wel weer perfect opgelost. Op Coen ze vrije dag mocht ik langs komen en word alles gratis vervangen en weer nieuw opgebouwd. En dat is me ook wel een hoop waard En als alles eronder zit rijd het wel perfect en heb je een dijk van een wegligging. Ben mede nieuwsgierig omdat ik het prijsverschil wel vind meevallen alleen bij jou nieuwe set ben je de auto een paar dagen kwijt ivm met montage uitlijnen en uitwegen Als je dat zou doen bij een bedrijf met mijn Cobra set dus de uitgebreide de R versie met andere mounts achter is er niet zoveel verschil qua prijs. (Als je van de reguliere prijs uitgaat en niet de prijs waarvoor Rob hem kan aanbieden 8) )
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 apr 2015, 15:27

€995 is echt een koopje!!
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Mini Cooper S Roadster

12 apr 2015, 15:50

Ik heb ook de EVO R van Cobra onder m'n R56. Ben er ook tevreden mee, enkel vind ik hem een hobbel in de snelweg niet altijd goed genoeg opvangen. Klapt ie weer tegen de grond aan de achterzijde. Maar het is m'n 1e ervaring met een verlaging en ik heb geen idee of dat er gewoon bij hoort

Maar hoeken als de beste

Terug naar “Show your ride”