P5ycH0's R56 AB fJCW
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: P5ycH0's R56 AB fJCW
Die tube heb ik ook Tycho is perfect spul

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Metal polish proberen, evt ook fijne Staalwol. Daarmee zou je een heel eind moeten kunnen komen.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Valt niet mee die hardnekkige roestvlekken weg te krijgen... Roest zit op die plekke een ruime mm dik
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik weet er alles van. Mijn eindstukjes zien er ook niet meer uit. Ben zelfs met schuurpapier bezig geweest, zelfs dan wordt het niet heel veel beter. Met schuurpapier moet je ook weer uitkijken.
Ik ben gewoon maar op zoek naar andere eindstukjes, maar valt niet mee om iets te vinden van dezelfde grootte.
Die ik nu heb zijn al iets groter dan de fJCW stukjes. 
Ik ben gewoon maar op zoek naar andere eindstukjes, maar valt niet mee om iets te vinden van dezelfde grootte.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien kan ik de dremel wel inzetten... (Met het juiste opzet stukje)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
P5ycH0's R56 AB fJCW
te lang laten verslonzen dan is het idd een klote klus en zul je echt hard moeten schuren.
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Opschuren met korrel 1000 en daarna 2000 (nat) dan polijsten met Autosol Metal Polish.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
als dezelfde wagens nou bij C&C twente komen ben ik er elke editie!:D
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gewoon een polijst machine. 5 minuutjes en ze zijn weer als nieuw 

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het resultaat wat je ziet komt van een kwartiertje dappenBurnoutBram schreef:Ik heb gewoon een polijst machine. 5 minuutjes en ze zijn weer als nieuw

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een polijst schijf op een haakse slijper met krijt voor alu en inox
dap helpt niet

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors